بتاسهم 7:43 شنيده مي شود مپنا و شبندر ابتداي وقت منفي اما پر حجم معامله مي شوند .
بتاسهم 7:44 در تحولات بازار بازگشايي مجدد شاوان را خواهيم داشت
بتاسهم 7:45 سود قشير به 955 ريال رسيده و نرخ 1900 توماني را تائيد كرد ه است
بتاسهم 8:30 شتران شاملا و حكشتي بيشترين صف خريد – در فروش مپنا و بانك ملت ركورد دار هستند
بتاسهم 8:35 به نظر صف مخابرات جمع مي شود
بتاسهم 8:38 مپنا و شبندر در درصد منفي قرار دارند
بتاسهم 8:41 واتي اعلام كرده است سود هر سهم شركت براي سال 92 از مبلغ 935 به 1101 ريال و سود تلفيقي از 1625 ريال به 1958 ريال رشد كرده است
بتاسهم 8:57 موافقت سنا با حمله به سوريه . فقط موافقت كنگره مانده است كه 18 شهريور اخذ مي شود
بتاسهم 8:58 بانكي ها در صفوف فروش سنگين
بتاسهم 9:00 بازار با منفي كامل آغاز كرد
بتاسهم 9:04 شدتن منفي بازار خيره كننده است .
بتاسهم 9:06 فشار فروش عجيبي حتي در نماد شتران شكل گرفته است
بتاسهم 9:07 حكشتي اگر عرضه شد مناسب است
بتاسهم 9:11 فشار منفي گروه پتروشيمي كمتر است
بتاسهم 9:18 نمي توان در مورد بازار چيزي نوشت واقعاً فشار فروش در بازار ويران كننده است .
بتاسهم 9:23 غپينو متوقف شد
بتاسهم 9:36 بازار به شدت منفي و كسي نيز صفوف را جمع نمي كند
بتاسهم 9:44 به نظر ميرسد بهتر است منطقي فكر كنيم و اجازه بدهيم بازار روند اصلاحي را كه پيش از اين گفته شده بود طي كند. امروز هم احتمالاً شايد نيمه دوم وضعيت كمي بهتر شود ولي خبري از صفوف فروش و جمع اوري ان نخواهد شد . بهتر است عزيزان سيستم را خاموش كرده و بار و بنه سفر را اماده كرده و به مسافرت بروند . بي شك ممكن است اخبار هفته بعد نيز سخت باشد از همين رو روحيه ما بايد قوي باشد . اين سه هفته را بايد سپري كنيم و چاره اي نيست .
بتاسهم 10:33 بازار هيچ تغييري نكرده و فشار فروش سنگين تر هم شده است . گفته مي شود براي جمع اوري صفوف فروش 250 ميليارد تومان نقدينگي نياز است كه نه انگيزه و نه عامل ان است
بتاسهم 10:47 اي كاش بازار سريعتر تمام شود
بتاسهم 11:01 فارس را در بازار خوب مي خرند
بتاسهم 11:02 شاخص نزديك به 700 واحد منفي


