خبر
شنيده هاي عرضه جم…
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:16 ديروز هم در مورد عرضه جم صحبت كرديم كه يا سه شنبه يا چهار شنبه سهم عرضه مي شود كه خبرهاي رسمي ان ديروز عصر در بازار منتشر شد . اين خود فشار فروش را در بازار رقم مي زند اما دقت داشته باشيد جم سود خودر ا حداكثري زده و قيمت حداكثري هم خواهد بود . اما در مجموع عرضه موفقي است و اگر در قيمت مناسب داده شود شرايط او جالب است .
ذكر اين نكته ضروري است كه فرابورس درخواست 3 موضوع جديد را از جم خواسته است و اين شركت هنوز به آنها پاسخي نداده و به نظر ميرسد اين موضوع باعث شود به راحتي نيز خبرهاي عرضه جم در بازار قرار نگيرد . در مورد خبرهاي عرضه بايد دقت بيشتري را به خرج داد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
30 مرداد 92


