بتاسهم :8:35 فارس و فاراك طلايه داران صفوف خريد هستند
بتاسهم 8:45 در حالي كه گفته مي شود بازگشايي وبشهر با ونوين خواهد بود اما برخي از احتمال بازگشايي ان صحبت مي كنند
بتاسهم 8:57 مارون اعلام كرده است اتش سوزي اثري بر شركت نداشته است
بتاسهم 8:58 كرازي شفاف سازي داده است . سهم از نظر بنيادي تحول خاصي نداشته و فقط با بازي برخي رشد كرده بود كه به صف فروش مي رود
بتاسهم 8:59 به نظر صف فارس متعادل شده و بارديگر صف شود
بتاسهم 9:00 مصاحبه دو تن از فعالان حوزه پتروشيمي بر اين مبنا كه طرح قابليت اجرايي ندارد ( افزايش خوراك به 13 سنت)
بتاسهم 9:04 ديروز در پتروشيمي ها حقوقي ها در خريد فعال تر بودند . فخوز نيز عمدتاً حقوقي خريدار بوده معادن روي ،غدير،فاسمين و و بانك نيز هيمن شرايط را دارند
بتاسهم 9:07 مپنا،تاپيكو و واتي نيز همين شرايط را دارند
بتاسهم 9:09 صف فاراك داده شد اما برخي از خريد هاي سنگين و احتمال تشكيل مجدد صف صحبت مي كنند
بتاسهم 9:24 بار ديگر گروه تجهيزات يعني حفاري و مپنا مورد توجه هستند
بتاسهم 9:46 خريد ها روي وبانك بيشتر شده است
بتاسهم :9:54 گفته مي شود مثبت شدن فولاد به دليل شناسايي سود غير عملياتي از محل فروش معادن طي روز هاي آتي است
بتاسهم 9:56 بار ديگر يك بلوك 17 ميليوني به فولاد منتقل شد
بتاسهم 9:57 شايعه شده امروز قيمت محصولات فخوز با رشد مواجه خواهد شد
بتاسهم 10:03 بازار كمي در حال بهبود است
بتاسهم 10:18 بازار با روند بهبود در نماد هاي بزرگ خودمواجه شده احتمال برگشت در گروه بانك نيز وجود دارد
بتاسهم 10:31 ومعادن نيز بلوك خورد و بارديگر فولاد فروخت
بتاسهم 10:33 فارس نيز صف خريد شد به نظر ميرسد بازار كم كم روند مناسبي دارد
بتاسهم 10:50 طبق اخرين اطلاعات واصله نوردنا كگل خود را فروخته و معادن از فولاد دريافت مي كند
بتاسهم 11:10 فولاد خوزستان 250 ميليارد تومان فروش داشت امروز در بورس كالا . گفته مي شود شركت 2240 ميليارد تومان تا به امروز از ابتداي سال فروش داشته است
بتاسهم 11:29 شخارك با محدوديت و اطلاع رساني اخير بازگشايي مي شود
بتاسهم 11:31 همراه و مخابرات به دليل پي به اي كم مورد توجه قرار گرفتند
بتاسهم 11:50 بموتو در قيمت 9700 باز شد . براي نوسان گيري كمي صبر كنيد


