خبر
وبانك امروز با …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:27 امروز در يك بازار متعادل وبانك به تابلو مي آيد . سهمي كه سرمايه خود را از 322 به 450 ميليارد تومان افزايش داد و از محل انباشته بوده است . نكات جالبي در اين شركت وجود دارد 1- اين كه به نظر ميرسد سيدكو با سرمايه 250 ميليارد توماني به بازار مي ايد كه خبر خوبي براي وبانك است 2- در سود هر سهم وبانك با تعديل 30% سود هر سهم خود را با سرمايه جديدي 700 ريال اعلام كرده است . 3- تاپايان سال وبانك از محل تعديل سود شركت هاي وتوسم ،وبشهر و شازند احتمالاً به سود 1050 ريالي مي رسد . 4- در مورد ارزش ذاتي به نظر ميرسد ارزش ذاتي سهم در محدوده 8800 ريال است و منطقي ترين حالت قيمت هاي 70% ارزش ذاتي است كه بيش از 6000 ريال خواهد بود .
اما در مورد بازگشايي سهم امروز در قيمت هاي 4400 و 4500 ريال باز مي شود اما سعي مي كند كم كم خود را بالا بكشد . توصيه اين است در فروش سهم عجله نكنيد و نوسان گيران صبور هم در قيمت هاي زير 4300 ريال مي توانند خريد كنند .
گروه تحلیل گری بتا سهم
9 مرداد 92


