خبر
فارس در حالي …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:11 پس از مدت ها فارس به بازار امد نكته جالبي كه دوشنبه نيز عرض شد اين بود كه فارس در هزينه ها همه را با نرخ مبادله اي و فروش را بر خلاف ساير شركت ها يا مبادله اي و يا مرجع در نظر گرفته است . اين موضوع به نظر منطقي نيست و تا وقتي شفاف نشود نمي توان با قطعيت دستور خريد يا فروش داد. بهترين استراتژي فعلاً نظاره كردن سهم است كه گفته مي شود روي 9000 ريال متعادل مي شود و افت و خيز انچناني نخواهد داشت . به نظر زوم كردن برخي نمايندگان براي قيمت و شرايط فروش در اين اتفاقات موثر بود .
شوك بعدي كه مي تواند تا حدودي مثبت باشد انتشار گزارش 3 ماهه شركت هاي زير مجموعه فارس است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
9 مرداد 92


