بتاسهم 8:42 بازار صفوف بي رمقي را پشت سر گذاشته و گويي كسي در بازار نيست !
بتاسهم 8:47 فجر در حالي كه معامله بلوكي را در پيش دارد سود خود را با خريد ورق از فولاد از 394 ريال به 471 ريال افزايش داده است . به نظر ميرسد فجر امسال با كمك فولاد بيش از 700 ريال سود محقق كند
بتاسهم 8:58 صفوف كم رمق تر از ديروز است و احتمالاً موج عرضه را در يك ساعت ابتدايي بازار داريم
بتاسهم 9:01 صفوف پتروشيمي متعادل است و پر عرضه
بتاسهم 9:12 برخي سهم هايي كه ديروز بازشد و قيمت نخورد نظير شخارك،بهبهان و مازندران ، حق تقدم كچاد،مهرام و سكرمان امروز باز مي شوند
بتاسهم 9:15 همانطور كه امروز گفتيم فايرا صف خريد شد و وتوصا نيز رشد مي كند
بتاسهم 9:30 به نظر كف قيمتي مپنا در 4800 بسته شده است
بتاسهم 9:36 مپنا در حال صف شدن است
بتاسهم :9:41 بازاردر حال دست و پا زدن براي رشد مجدد است با صف شدن مپنا شايد شوك بهتري به بازار وارد شود و البته انتظار ما اين است از ساعت 10 به بعد وضعيت كمي بهتر شود
بتاسهم 9:53 با زمزمه عرضه جم در فرابورس تاپيكو مثبت شد
بتاسهم 9:56 پتروشيمي شيراز و ساير پتروشيمي ها مي توانند بارديگر با صف خريد و روند مثبت مواجه شوند
بتاسهم 10:04 فولاد باز مي شود كه ديروز در مورد قيمت ان در محدوده 4100 ريال به عنوان قيمت منطقي صحبت شد .
بتاسهم 10:05 كساوه در گزارش 3 ماهه 410 ريال سود ساخته است و البته گفته مي شود گزارش خوبي خ واهد داد و نزديك به 1800 ريال سود محقق مي كند .
بتاسهم 10:09 فخوز و بانك ملت نيز بازگشايي مي شوند
بتاسهم 10:12 احتمالاَ ذوب و فولاژ با بازگشايي فخوز و فولاد مثبت شوند
بتاسهم 10:17 حتايد هم هم بازگشايي شود
بتاسهم 10:28 بازار كم كم به سمت بهبود و روند مثبت شدن پيش مي رود
بتاسهم 10:34 در قيمت هاي زير 3800 اگر فولاد باز شد در خريد ان براي ميان مدت نبايد ترديد كرد .
بتاسهم 10:37 به نظر حفاري هم در قيمت هاي 4800 ريال ريسك آنچناني ندارد
بتاسهم 10:42 حتايد در قيمت هاي 4800 ريال براي خريد با ديد نگهداري جالب است
بتاسهم 10:48 شكلر سود خود را از 158 به 170 افزايش داد . به نظر سهم در 1100 تومان متعادل شود
بتاسهم 10:49 در نماد بانك ملت امروز هم عنوان شد قيمت هاي زير 1900 ريال براي خريد خوب است
بتاسهم 10:53 به نظر اكثر بازگشايي ها با استراتژي بازگشايي كم و رشد قيمت پس از باز شدن دنبال مي شوند
بتاسهم 10:56 قيمت هاي زير 38000 ريال براي فخوز با ديد نگهداري منطقي است
بتاسهم 10:58 سيمان بهبهان هم در قيمت هاي 4600 گزينه جالبي است
بتاسهم 11:05 ملت در 2000 ريال قيمت خورد شنيده مي شود گروه مالي ملت در پي رشد قيمت سهم است. بازهم تاكيد مي شود استراتژي بازگشايي به قيمت هاي كم و منطقي است و فروش چندان جالب نيست
بتاسهم 11:09 كخاك 317 تومان سود پيش بيني كرده است كه به نظر سهم در قيمت هاي 2000 تومان باز شود
بتاسهم 11:20 شخارك با وجود تعديل در همان قيمت توقف باز شد . براي ميان مدت قيمت هاي 2600 خوب است . سهامداران شركت فروشنده نباشند
بتاسهم 11:23 زاگرس هم باز مي شود . به نظر ميرسد زاگرس در قيمت هاي 27000و 28000 ريال باز مي شود
بتاسهم 11:32 وصنا نزديك به 10 ميليارد تومان از محل فروش سرمايه گذاري ها سود كرده است
بتاسهم 11:34 رفتار ناظر در پي عدم بازگشايي برخي نماد ها عجيب است
بتاسهم 11:47 زاگرس در قيمت هاي 2700 تومان براي خريد چه براي كوتاه مدت چه ميان مدت جذاب است
بتاسهم 11:53 فخور در 3600 باز شد كه قيمت جذابي است
بتاسهم 12:00 در اقدامي عجيب امروز فولاد تنها 1 دقيقه به پايان بازار قيمت خورد . زاگرس،ملت،فخوز و حتايد و بهبهان هم در قيمت هاي كنترل شده اي باز شدند و به نظر ميرسد بورس قصد داشت با اين شيوه از هيجان در اين نماد ها جلوگيري كند .
بتاسهم 15:01 حكشتي اعلام كرده است تعديلي در راه نيست و اگر سهم فردا با اين خبر عرضه شد براي خريد مناسب است
بتاسهم 15:04 وصنعت عدد قابل توجه 33 ميليارد تومان به عنوان سود در دوره تير شناسايي كرده است
بتاسهم 15:25 كساوه سود 163 توماني را به بازار اعلام كرد.
بتاسهم 15:26 شازند نزديك به 800 ريال سود محقق كرده و سود خود را 279 تومان اعلام كرده است . گفته مي شود شازند در صورت هاي مالي خود تسعير ارز احتياطي را منظور كرده كه اگر ازاد شود تعديل شركت سنگين خواهد بود
بتاسهم 15:27 نرخ دلار در 3200 و نزديكي ان داد و ستد مي شود


