بتاسهم 8:55 واتي اعلام كرده است برنامه تعديل از محل فروش سهام ندارد .
8:56 وتوكا و ديران متوقف شدند
بتاسهم 8:56 وپست 124 ريال سود محقق كرده است
بتاسهم 9:05 همانطور كه امروز هم گفتيم بازار روي شركت هاي بنيادي و گزارش هاي خوب واكنش بهتري نشان داده است
بتاسهم 9:15 جهت بازار بارديگر مثبت شده است . اطلاعيه ها در بازار نقش موثري را ايفا مي كنند .
بتاسهم 9:16 اقبال به گروه پتروشيمي بيشتر شده است
بتاسهم 9:22 تاكيد مي شود در قيمت هاي حداكثري فشار فروش بالاست و همچنان بازار اوج قدرتمند روزهاي قبل را نمي تواند تجربه كند
بتاسهم 9:50 پس از يك دور مثبت در بازار بارديگر فشار عرضه بيشتر شده است
بتاسهم :11:24 برخي شنيده ها از احتمال تعديل سود كگل خبر مي دهند و شايعاتي از سود كنور منتشر شده است
بتاسهم 11:32 همه منتظر گزارش پتروشيمي پارس هستند . دو نكته كليدي در اين گزارش 1- كاهش ظرفيت توليد و البته افزايش سود اريا ساسول 2- ورود احتمالي پتروشيمي پارس به فرابورس
بتاسهم 11:33 براي پتروشيمي پارس اين است كه سود شركت 1861 ميليارد تومان است در حالي كه در بودجه اين عدد كمي بيش از 2000 ميليارد تومان بوده است . به نظر ميرسد با تقسيم سود مناسب خليج فارس تعديل منفي انچناني نداشته باشد مگر سياست تقسيم سود كاهش يابد
بتاسهم 11:56 سيمان اردبيل 864 ريال در گزارش خود سود محقق كرده است .سود شركت 2623 ريال است
بتاسهم 13:07 پتروشيمي جم سود خود را از 1600 به 2200 ريال افزايش داده است. صندوق سود نقدي 1248 ريال پيشبيني كرده است. اگر جم در مجمع 1950 ريال تقسيم كند تاپيكو 16 ريال و صندوق 120 ريال تعديل مي دهد


