خبر
غبشهر و غمارگ با …
تحلیل خبر
بتا سهم –7:16 اين روز ها بازگشايي ها شيرين است و غبشهر و غمارگ با اين سود پس از مدت ها كام سهامداران خود را شيرين مي كنند . اين دو تقريباً از ابتداي سال متوقف هستند و حالا غبشهر سود سال 92 را 700 تومان و پوشش ان را 42% و غمارگ نيز سود را 165 تومان اعلام كرده است .
يك راست به سراغ قيمت گذاري هر دو سهم مي رويم كه مورد توجه هستند .
به نظر ميرسد بازهم اين دو سهم تعديل بدهند به خصوص غبشهر اما غمارگ در قيمت هاي 11000 ريال مي تواند منطقي باشد و غبشهر در محدوده 38000 تا 41000 ريال قيمت مي خورد . اگر قصد خريد داريد در صورتي كه غبشهر در قيمت هاي محدوده 34000و 33000 ريال بازشد براي خريد مناسب خواهد بود .
با اين رشد امروز وسپه ،وصنا،وتوسم مي توانند مورد توجه باشند .
گروه تحلیل گری بتا سهم
17 تير 92


