خبر
كچيني و كساوه …
تحلیل خبر
بتا سهم – 5:45 زمزمه هاي از گزارش 12 ماهه مثبت و با تعديل اين دو شركت به گوش ميرسد كه در كساوه قوي تر است . هر دو سهم اخيراً رشد بالايي را داشته اند و شرايط خوبي رادر بازار منفي داشته اما روند مثبت از اين پس اين دو سهم كمي خاص خواهد بود . اين كه در قيمت هاي مثبت اين روزها براي نوسان گيري وارد اين سهم ها شد كمي پر ريسك است و چنين توصيه اي نمي شود .
البته منظور اين نيست كه اين شركت ها ارزندگي ندارند . خير . بلكه منظور اين است بازدهي 6 تا8% آتي به ريسك عرضه احتمالي صفوف خريد نمي ارزد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
18 فروردين 92


