خبر
بازهم خليج فارس …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:25 گفته مي شود بحث جذب نقدينگي از سمت دولت روز به روز بيشتر شده . گفته مي شود در جلسه اي تاكيد شده است كه در اسفند ماه با فروش خرد و بلوك برخي شركت ها نقدينگي 2000 ميليارد تومان از سوي بازار به خزانه دولت واريز شود كه زمزمه مطرح شدن عرضه هلدينگ خليج فارس از همين بابت است . گفته مي شود در هفته هاي اخر اسفند اين شركت به بازار خواهد امد اما به نظر ميرسد وزارت نفت با عرضه اين شركت به شدت مخالف است و همين موضوع عاملي براي تاخير در عرضه اوليه شده است . در صورتي كه مجمع شركت اين هفته برگزار شده و سرمايه ثبت شود مي توان گفت تقريباً موافقت وزارت نفت اخذ شده و بازار كم كم خود را بايد براي ورورد اين شركت اماده كند .
شركتي كه احتمالاً شرايط نيمه اول اسفند بازار را تحت تاثير ورود خود قرار مي دهد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
29 بهمن91


