خبر
پارسان با شرايط …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:02 سوال در مورد اين سهم زياد است ديروز هم تاكيد شد با موج فعلي خبرها پارسان نمي تواند صعودي داشته باشد اما ريزش اين چنيني براي او غير منطقي و فرصت خريد است . بايد هر چه سريعتر اطلاعيه ها از راه برسد . برخي شايعه تقسيم سود كم پارسان را در مجمع مطرح مي كنند . نكته مهم اين است كه تقسيم سود پارسان در مجمع خط قرمز غدير و مجموعه ساتا ست و نمي توان با ان خيلي شوخي كرد!
اما به هر حال زمزمه هايي از اخذ مجوز65% از بورس، تقسيم سود 1700 ريالي در مجمع و همچنين بازگشايي قيمت سهم به نرخ هاي بيش از 8000 ريال در روز بازگشايي خبر مي دهند .
با اين شرايط 4% منفي امروز مي تواند براي كوتاه مدت ها نيز جذاب باشد . هر چند توصيه ما حضور در غدير و پارسان با ديد مجمع است .
امروز 4% منفي غدير نيز ريسك به مراتب كمتر از پارسان را دارد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
3 بهمن91


