در طول روز هاي گذشته سعي شد در مورد بازار و احتمال عرضه صحبت شود . امروز نيز در دو مطلب جداگانه در مورد عرضه ها صحبت شد .
http://betasahm2.ir/rumor/%D8%AF%D9%88%DA%AF%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%8A-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1.html
http://betasahm2.ir/rumor/3-%D8%B1%D9%88%D9%8A%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%8A-%D9%83%D9%87-%D9%85%D9%8A-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF.html
بارها در نوشته هاي 2 روز قبل تاكيد شد اصلاح پيش رو در بازار بايد رخ دهد و حالا چون رشد شديد بوده ريزش ها نيز بايد جدي تر باشد . انتظار ما اين است كه بازار تا روز شنبه در شرايط اصلاحي قرار گيرد . اگر خاطر عزيزان باشد ديروز در مورد استراتژي هاي 20% صحبت كرديم كه ناشي از روزهاي خاص بازار و بررسي ان در دوره هاي قبل بود . اين موضوع را يك بار ديگر مطالعه كنيد .
http://betasahm2.ir/rumor/%D9%8A%D9%83-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DA%98%D9%8A-%D8%AC%D8%AF%D9%8A%D8%AF.html
كساني كه مطابق اين الگو حركت كرده اند و ديروز 20% سبد خود به غير از غدير،پارسان،شبندر و ذوب كه ذكر شده بود و در حال حاضر نيز تاكيد مي شود فروشي نيستند .
و توصيه …
ميان مدت ها سهم را نگه دارند بازار در فاز اصلاح است نه ريزش …
كوتاه مدت ها در 4% منفي ها به هيچ وجه فروشنده نباشند .
خريد براي آخر وقت چهارشنبه و شنبه


