خبر
خبري كه پتروشيمي ها را …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:29 ديروز خبري منتشر شد كه در سال 91 نرخ مبادله اي براي خوراك پتروشيمي ها دريافت نمي شود . اگر اين تصميم براي سال 91 قعي شود قطعاً اكثر پتروشيمي ها تعديل مثبت خوبي خواهند داشت كه شازند و شيران و شفن در صدر خواهند بود . اما براي سال 92 شنيده مي شود نرخ خوراك زير 2000 ريال تعيين شده است كه اين نيز به كمك سود سازي اين شركت ها خواهد رسيد .
در مجموع در اين گروه كم ريسك ترين گزينه ها غدير و پارسان است و پس ازان پرديس، زاگرس و خارك نيز مورد توجه هستند و البته از مارون نيز نبايد غافل شد . هرچند توصيه مي شود در خريد عجله نكنيد .اما خريد پارسان و غدير مشكلي ندارد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
5 دي91


