بتاسهم :6:15 امروز در گزارش بازار و در طول شايعات ابتداي صبح نيز زمزمه هاي اين موضوع وجود داشت و در روزهاي گذشته در مورد هر دو شركت ذوب وشبندر اطلاع رساني شده بود . گويا در جلسه هيئت عالي واگذاري امروز مقرر شده است كه حدود 46% از سهام شبندر و 56% ذوب در بازار واگذار شود . البته برخي معتقدند كه شبندر به سازمان تامين اجتماعي و ذوب به صندوق كاركنان فولاد واگذار مي شود اما مطابق رفتار هميشه ابتدا اين شركت ها روي تابلو قرار مي گيرند ودر صورت نبود مشتري واگذار خواهندشد . فردا در مورد اين دو سهم بيشتر صحبت مي شود .
احتمالاً فردا هر دو سهم صف خريد خواهند بود .


