خبر
در پتروشيمي ها …
تحلیل خبر
بتا سهم – 8:39 خبر ميرسد كه گروه پتروشيمي و دولت بر سر نرخ گاز كمتر از 200 تومان به توافق رسيده اند و قرار بر اين شده است كه از ابتداي مهر نيز اين موضوع براي اين شركت ها لحاظ شود . خبر خوبي براي اين گروه به شمار مي رود چرا كه بازار انتظار نرخ گاز 300 را داشت و با اين استدلال به كاهش سود و قيمت رسيده بود .
در اين گروه به نظر ميرسد شايد بازار توجه بيشتري به ان نشان دهد اما امروز عرضه ها در اين گروه سنگين تر است .
در مجموع توصيه مي شود اگر كسي قصد ورود به اين گروه را دارد 1- در نيمه هاي بازار امروز با روشن تر شدن فضاي بازار خريد كند . 2- خريد خود را در شركتهاي پارسان و غدير انجام دهد كه ريسك كمتري دارند . زمزمه هايي از تعديل مجدد سود غدير و پارسان به گوش ميرسد چرا كه شنيده شده زاگرس با پوشش مناسب همراه شده و مارون و كرمانشاه نيز تعديل مي دهند .
گروه تحلیل گری بتا سهم
2 دي91


