خبر
فخوز با خبر …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:23 اگهي بلوك 50% فخوز نيز به بازار امده است كه 21 آذر ماه بلوك فخوز راهي ميز فروش مي شود كه قيمت پايه آن قيمت تابلو به اضافه 35% است به شرط انكه از 30000 ريال كمتر نباشد . نكته اي كه مهم است اين بوده كه اين بلوك در اين قيمت ها ارزنده است و شكي در ان نيست و با سود مجمع به راحتي اقساط جبران خواهد شد اما مشكل 825 ميليارد تومان وجه نقد است كه بايد به حساب خصوصي سازي واريز شود . اين يعني حضور در اين معامله براي هر كسي مقدور نخواهد بود .
گفته مي شود دو بانك ملت و سپه به دنبال خريد بلوك بودند و حالا بايد ديد اين موضوع تائيد مي شود يا خير . در حال حاضر بعيد است كه سهم رشد قيمت آنچناني را تجربه كند .
گروه تحلیل گری بتا سهم
7 آذر91


