خبر
در نماد ذوب با …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:20 بازهم خبر بازنشستگان براي ذوب درسر ساز شده است و امروز نيز احتمال عرضه اين سهم بالاست . خبر منفي ديگر اين است كه بالاخره گويا ذوب حاضر شده بين 180 تا 200 تومان قيمت محصولات خود را پايئن بكشد .
اما در بازار گفته مي شود ذخيره فرهنگيان و ريخته گران به دنبال بلوك 17% ذوب خواهند بود و. برخي نيز صندوق نفت را خريدار يكي از بلوك ها مي دانند . نكته مهم اين است كه امروز قيمت هاي 3070 ريال مي تواند مرز پرعرضه اي براي بازار در اين شرايط باشد . به خريداران توصيه مي شود حداقل در خريد در اين قيمت ها عجله نكنند . فروشندگان نيز در فروش عجله نداشته باشد چرا كه ممكن است فردا نيز بتوانند با قيمت هاي نزديك به 3200 ريال سهم را بفروش برسانند .
گروه تحلیل گری بتا سهم
7 آذر91


