11:09 بتاسهم از برخي محافل خبري به گوش ميرسد كه دولت از اول آذر ماه نرخ ارز اتاق مبادله اي را به عنوان نرخ ارز رسمي در كشور اعلام خواهد كرد و ديگر نرخ 1226 تومان ملاك كار نخواهد بود . البته همين محافل خبري تاكيد كردند كه گويا رديف هاي 1و2 كالاهاي اساسي بازهم با نرخ 1226 ارز دريافت خواهند كرد . بي شك پالايشگاه ها اولين گروهي هستند كه ازاين خبر خوشحال خواهند بود . بايد اثرات اين طرح و نحوه اجراي آن را دقيق تر بررسي كنيم . اما به طور كلي مي تواند به سود بازار سرمايه باشد .


