گويا در بورس كالا بازهم شرايط خوبي را شاهد هستيم . اما يك موضوع جالب است . قيمت محصولات اين شركت ها افزايش نيافته است اما شرايط تقاضا تا حدودي كاهش يافته . اين به دليل كمبود تقاضا ست كه افزايش قيمت ها كشش بيشتري را براي اين كالاها ندارد. مس، فخوز،ذوب اهن شاهد چنين شرايطي هستند .
در ساير گروه ها در گروه پتروشيمي به نظر ميرسد شرايط براي گروه مناسب است . شنيده شده توقف نماد پرديس و شبريز و كرمانشاه بسيار جدي شده است .


