بتاسهم 10:42 در بازار و تا اين لحظه اوضاع به هيچ وجه مناسب نيست و فشار فروش روي سهم هاي بزرگ بيشتر است . تمايلي براي جمع اور ديده نمي شود كه اين جذاب نيست . صفوف فروش نشانه خوبي نيست . اگر صفوف جمع نشود بازار دچار چالش خواهد شد . پيش از اين از 28600 به عنوان نقطه اي كه شاخص نبايد لمس كند صحبت كرده بوديم . فردا اولين فرصت براي برگشت و خودنمايي است و اگر نتواند آن را تحمل كند با ريزش بيشتري منفي خواهد شد .


