بتاسهم: 11:36 گفته مي شود دقايقي قبل ذوب آهن محصولات خود را با قيمت 1750 عرضه كرد و خريدار داشت و قيمت رشد چنداني نداشت . شمش فولاد خوزستان نيز با رشد مناسبي به بالاي 1600 تومان رسيد كه خبر خوبي براي فخوز و سنگ آهني هاست .
قيمت محصولات مس نيز با رشد تا مرز 25 هزار تومان يك جهش اساسي را شاهد بود كه امروز مس نزديك به 1800 تن از محصولات خود را اعم از كاتد و مفتول با اين قيمت فروخت .
امروز در مجموع روز خوبي براي بورس كالا بود و فردا نيز گويا محصولات فولاد مباركه با رشد نرخ پايه راهي بازار مي شوند .


