خبر
بازهم غدير …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:21 گفته مي شود هفته بعد مجمع فوق العادهغدير اعلام مي شود و شركت براي افزايش سرمايه خود را اماده مي كند . غدير اين روز ها در فروش پارسان فعال بوده و ديروز خبهمن را نيز فروخته بود. زمزمه هايي شنيده مي شود كه غدير در بلوك فولاد خوزستان و يا ذوب شركت كند اما هنوز قطعي نشده است . البته غدير به تنهايي اين كار را نمي كند و گويا با شريك قديمي خود يعني صندوق عشاير قصد حضور در اين بلوك ها را دارد . به هر حال توصيه مي شود در دو سهم پارسان و غدير در فروش عجله نكنيد .
دور بعدي خبرهاي مثبت روي گروه پتروشيمي است كه مي تواند در غديرو پارسان موثر باشد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
3 مهر 91


