در اين سهم با توجه به شفاف سازي اخير اين سهم اعلام شده كه درامد هاي ارزي و ريالي به حساب خزانه كل واريز مي شود و پس از كسر بهاي خريد نفت خام و هزينه 23% توسعه ملي درامد ها به طور ريالي در اختيار اين شركت قرار مي گيرد . اين شفاف سازي از سوي شركت اعلام مي كند كه تكليف فروش ارز با نرخ ازاد مشخص نيست و بحث عدم تائيد 23% حساب توسعه ملي نيز هنوز قطعي نشده و همچنان پرداخت ها ادامه مي يابد .
به نظر ميرسد اين خبر با توجه به بازدهي بالاي سهم باعث تشكيل صفوف فروش براي ان شده تا زماني كه اخبار بهتري از سهم برسد . احتمال افت سهم وجود دارد اما خريدار نيز با جديت خريد خود را ادامه خواهد داد .


