اين براي دومين روز است كه در حين جمع اوري گروه قند خبرهايي منتشر مي شود كه باعث عدم رشد و عدم تحريك اين گروه مي شود . ديروز خبر عدم انجام معامله 1330 شكر در بورس كالا بود و امروز اطلاعيه قند لرستان كه بر همان سود قبلي تاكيد مي كند كه نكته عجيبي براي بازار است چرا كه انتظار از لرستان اين بود كه با تعديل سود مواجه باشد . اما به هر حال شركت سود 372 توماني خود را در گزارش 12 ماهه به 375 رسانده است و خبري از تعديل نيست .
نكته مهم اين است در اين بين خبري نيز از انبار و يا نفروختن شكر ديده نمي شود . اين مي تواند خبر خوبي براي اين گروه نباشد . البته هنوز لرستان با اين قيمت ها ارزنده ترين سهم گروه است .


