خبر
بازهم بازي ارزي …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:30 در روز دوشبنه عنوان شد كه از بانك ها نيز خبر ميرسد كه تخصيص ارز مرجع روند بسيار كندي به خود گرفته و مديران بانك مركزي طي جلسات متعددي گويا خوستار اين افزايش شده اند . در حالي كه برخي اين افزايش را 300 تا 350 تومان مي دانند برخي ديگر روند بيشتري را براي نرخ ارز مرجع لحاظ مي كنند . در حال حاضر شنيده مي شود مديران بانكي به دنبال بورس ارز هستند و قيمت مد نظر انها دراين بازار 1800 تومان است . البته بعدي است كه چنين رويدادي به اين زودي ها رخ دهد .
بورس ارز شايد كمي از قيمت دلار بكاهد و او را در سطوح زير 2000 قرار دهد اما بايدديد اين مقطع ثبات دارد يا خيرو آيا به سمت برگشت گام برمي دارد يا خير ؟!
تحولات ارزي مبهم گونه دنبال مي شود اما زمزمه هاي نرخ ارز مرجع و تغيير ان مهم ترين رويداد اين روز ها مي تواند باشد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
12 شهريور 91


