خبر
قنقش در سود خود …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:56 گفته می شود قنقش موفق به تحقق سود 124 تومانی شده است و رشد سود را نسبت به گزارش 12 ماهه قبلی خود داشته اما نکته منفی شرکت پیشنهاد تقسیم سود 10% است که می تواند برای بازار خبر جالب توجهی نباشد البته ممکن است تقسیم سود 50 تا60 تومانی در مجمع رقم بخورد اما همین تقسیم نیز برای شرکت قابل پذیرش نیست از همین رو قنقش هم از دور توجه قندی ها در بازار تا حدودی خارج خواهد شد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
23 اردیبهشت 91
هر گونه استفاده از مطالب سایت بتاسهم پیگرد قانونی دارد


