خبر
ومعادن و صبا نور …
تحلیل خبر
بتا سهم – 8:12 گفته می شود هفته بعد روز دوشنبه و یا شاید هم یکشنبه عرضه صبانور در فرابورس انجام خواهد شد . چند نکته در مورد این شرکت و معادن و فلزات . اول این که گفته می شود سهم با قیمت های 12500 و 13000 ریال عرضه خواهد شد که این نظر مدیران بورسی بوده است . از سوی دیگر این قیمت ها 50 ریال به سود ومعادن اضافه خواهد کرد . ارزش ذاتی ومعادن را نیز افزایش خواهد داد .
اما نکته مهم تر اتفاقاتی است که بعد از عرضه سهم می تواند هر دو نماد را تحریک کند . گفته می شود که بخش اعظمی از محصولات شرکت صادر می شود که هر 100 تومان افزایش نرخ دلار نسبت به بودجه 1226 تومانی سود شرکت را 30 تومان رشد خواهد دا د از همین رو این سهم می تواند مورد توجه بازادر این شرایط افزایش دلاری قرار گیرد .
قطعاً صفوف خرید سنگین صبانور رشد قیمت ومعادن را نیز در پی خواهد داشت اما سرعت رشد صبابیشتر است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
22 فروردین 91


