خبر
شرایط برخی قندی ها وقشهد …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:46 برخی در بازار شایعه کردند که قشهد به زودی به بازار باز می گرد در صورتی که این طور نیست وهیچ برنامه ای برای بازگشایی قندی ها در حال حاضر وجود ندارد . اما قشهد که سود خود را 682 ریال اعلام کرده بود در گزارش 6 ماهه ، سود جالبی را محقق کرده و موفق به تحقق 931 ریال سود شده است این در حالی است که تنها نیمی از شکر تولیدی خود را به فروش رسانده . گفته می شود که این شرکت حدود 1750 ریال سود به بازار اعلام خواهد کرد . اما نماد در حال حاضر بازگشایی نخواهد شد. همچنین از سایر قندی ها نظیر قپیرا نیز شنیده می شود سود 1800 ریالی به بازار اعلام می کند . همچنین شنیده می شود قشیر و قصفها تعدیل های سنگین همراه با سیاست تقسیم سود 100% را در سال 90 و 91 برای مجمع سال 91 به بازار اعلام می کنند .
اما با توجه به این که بورس گزارشات حسابرسی و همچنین گزارشات زیادی را از این شرکت ها خواسته است به نظر میرسد روز های 23 و 24 اسفند ماه احتمالاً شاهد بازگشایی این شرکت ها باشیم . البته این تنها یک احتمال است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
8 اسفند 90
آغاز جشنواره نوروزی سایت بتاسهم
http://betasahm2.ir/analyse-article/vizheh901204.html


