اخرين اميد بازار!!!
اين روزها دو پارامتر به اخرين اميد بازار تبديل شده است اولين مورد تاكيد رهبري بر مسائل اقتصادي و تذكر به دولت و دومين پارامتر اتمام 15 خرداد و مسائل پيرامون سياسي كه ميتوان پايان بخش اين اوضاع باشد به هر حال هر كدام از اين دو پارامتر به تنهايي توانايي برگشت بازار را دارند اولي ميتواند همين فردا تاثير خود را نشان دهد و براي دومي بايد تا هفته ديگر صبر كرد….
براي فردا در گروه بانكي انتظار تعادل قيمتي را داريم در اين گروه پر پتانسيل با نزديك شدن به شب مجامع انتظار رشد قيمتي نيز دور از ذهن نميباشد سهام پر پتانسيل و محكمي كه در اين افت يك ماه اخير جز گروه هايي بودند كه افت كمتري را متحمل شده اند
اما براي فردا در گروه خودرويي نيز احتمالا فردايي با روند متعادل را پيش رو خواهيم داشت فردا سهام اين گروه به سطوح حمايتي خوبي خواهند رسيد سايپا و زامياد و خبهمن ميتوانند به تعادل برسد حتي سرمايه گذاري سايپا نيز پس از افت اخير نشانه هايي از تعادل دارد به خصوص كه اين سهم پر طرفدار امروز يك بار با جمع اوري صف فروش نيز همراه شد
اما در گروه پتروشيميها و شيميايي ها امروز شاهد روندي جالب در شاراك بوديم حمايتها و خريد گسترده سهام اين شرگت نشان از تعديل عايدي خوبي در گزارش 3 ماهه شاراك دارد اين سهم پر پتانسيل ميتواند تا قيمتهاي بالاي 600 تومان پيشروي نمايد
در همين گروه در دو سهم پالايشگاهي به خصوص شپنا ميبينيم كه سهم تمايلي به افت و اصلاح قيمتي چنداني ندارد شايد به زودي شاهد برگشت روند دو سهم شپنا و شبريز باشيم
اما به طور كلي براي فردا در اكثر گروه ها شايد بتوان از صحبتهاي مقام رهبري انتظار تعادل قيمتي را داشت از طرفي شاخص نيز به سطح حمايت قدر خود رسيده است و قيمتها نيز به اندازه كافي افت كرده اند پس هر ان ميتوان انتظار برگشت روند قيمتي و تعادل را در بازار داشت
یکشنبه 8 خرداد 90


