بازار و سيل نقدينگي!!!
دربازار امروز شاهد عرضه سنگين سهام همراه اول بوديم كه اين عرضه براي فردا با توجه به رشد 10 درصدي قيمت سهام اين شركت قطعا تشديد نيز خواهد شد اما در اين بين ازاد شدن بخش قابل توجهي از نقدينگي كه از روزها قبل با فروش سهام بازار براي خريد اين سهم اختصصاص داده شده بود هم اكنون در حال ازاد شدن است كه انتظار ميرود از روزهاي اتي شاهد برگشت اين نقدينگي بر سهام برتر بازار به خصوص سهام تجهيزاتيها و خودروييها باشيم
اما براي فردا در گروه تجهيزات انتظار نوسانات مثبت و روند نسبتا مثبت را در اين گروه داريم اخبار مناسب از فازهاي پارس جنوبي در حال انتشار است كه ميتواند تاثير قابل توجهي بر روند حركتي اين گروه داشته باشد انديكاتورهاي تكنيكاليستها نيز گواه صعود ميدهد پس بايد به زودي منتظر رشد قيمتي سهام اين گروه باشيم
در گروه سرمايه گذاري به خصوص شركتهاي پر پتانسيل اين گروه مانند سرمايه گذاري بانك ملي كه تغيير نام نيز داده است انتظار رشد و صعود قيمتي را داريم
در گروه خودرويي نيز با نزديك شدن قيمت سهام اين گروه به سطوح مقاومتي خود انتظار متعادل شدن را داريم
سایپا بدجوری دلش می خواهد خود را به 230 نزدیک کند و جای تعجب بسیاری وجود دارد که چرا سایپا مدتی می باشد از ایران خودرو اینقدر جا مانده است اما در بقیه اعضای گروه خودرو این روزها شرایط متفاوت می باشد زامیاد باید ثابت کند که می تواند مثبت باقی بماند پارس خودور که حرفی برای گفتن ندارد و امید چندانی بهش نخواهد بود و سایپا اذین نیز باید گزارش مناسب تری به بازار ارایه کند لذا این گروه نیز باید بیش از این شرایط بنیادی خود را شفاف کنند تا بتوان به اینده انها نیز امیدوار تر بود
سشنبه 30 اذر 89


