بازار در فكر بازگشت!!
در حالي كه اين روزها شاهد نقد شدن اكثر سهامداران و كمين براي همراه اول بوديم افت و ريزش قيمتي اخير سهام پر پتانسيل بازار حسابي قيمتها را جذاب و دهان سهامداران را آب انداخته است همانطور كه امروز نيز شاهد بوديم فشار فروش كاهش يافته و گروه ها به خصوص تجهيزات و خودرويي و بيمه اي تمايلي به برگشت و افت قيمتي بيشتري از خود نشان نميدهند همين امر باعث ميشود براي روزهاي اتي به خصوص شنبه هفته اينده انتظار عادي شدن روال بازار و رشد قيمتي سهام گروه ها مخصوصا گروه هاي پيشتاز مانند تجهيزاتيها داريم
براي فردا با توجه به تعطيلي تهران انتظار بازار پويايي نداريم به نظر بازار فردا اخرين روند هاي منفي را رقم زده و از روز شنبه شاهد برگشت و مثبت شدن روند قيمتي بازار باشيم شايد بتوان با امدن همراه اول و فروكش كردن جو اين سهم و بازگشت نقدينگي به سمت و سوي بازار سرمايه انتظار رد شدن شاخص از بند قيمتهاي 18 هزار واحد را داشته باشيم


