بازار باراني!!!
در اين روزهاي باراني شاهد بازاري باراني نيز هستيم يك روز با شدت باران ريزش هاي قيمتي را شاهد هستيم و روز ديگر انگار نه انگار كه اتفاقي افتاده است در بازار اين روزها سفر رييس جمهور به پارس جنوبي و بازديد از پروژه هاي صدرا به كمك بازار امد و باز هم گلي به جمال شايعات كه توانست تا حدودي بازار ما را مثبت كند به نظر ميرسد روزهاي مثبت و افتابي اين هفته بيشتر از روزهاي باراني و ريزشي ان باشد به هر حال براي بازار فردا تداوم روند مثبت تجهيزاتيها و برگشت قيمت خودروييها و اكثر سهام پر پتانسيل بازار به مانند حفاري و غدير را پيشبيني ميكنيم
اما فردا مهمان جديدي وارد بازار ميشود پست بانك ايران بانكي با سرمايه بسيار اندك كه با سرمايه 400 ميليارد توماني مورد نظر بانك مركزي براي بانكها فاصله زيادي دارد به نظر ميرسد اين سرمايه كم موهبتي براي شركت در سالهاي اتي باشد به هر حال اين روزها شاهد تحليلهايي از اين سهم ميباشيم كه نظر اكثر كارشناسان عرضه سهام بين دو سطح قيمتي180-220 تومان ميباشيم كه بايد ديد عرضه اين سهم دولتي كه اينبار بدون هيچ صحبتي و به مانند روحي وارد بازار ميشود به چه صورتي انجام خواهد گرفت تنها ميتوانيم ارزو كنيم كه اين عرضه به مانند دو عرضه شكست خورده قبلي (بيمه دانا و عمران فارس) نباشد تا اعتماد سهامداران به عرضه هاي اوليه و روند خصوصي سازي از بين نرود


