جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازار شنبه 7 ارديبهشت 92

گزارش بازار شنبه 7 ارديبهشت 92

نوید خاندوزی
آوریل 27, 2013
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

گزارش بازار شنبه 7 ارديبهشت 92

سه تفنگدار بازار!

گزارش بازار – بتاسهم 15:40  امروز شنبه ، اولين  روز كاري بازار سرمايه در هفته دوم ارديبهشت  را در حالي آغاز كرديم كه  شرايط براي رشد قيمت ها  فراهم  بود و به نظر ميرسد چهره  بازار نيز اين رشد را در خود ميديد چرا  كه عوامل تاثير گذاري براي ريزش وجود نداشت  .

البته در بازار امروز سه  تفنگدار بيش از همه در بازار ما مي درخشيدند كه  3 شركت  شبندر، خليج  فارس  و شپنا  بودند كه  با  صفوف خريد  خود  بازارر ا نگه داشته و بالا  كشيدند  . البته  نقش شركت هاي ديگر نظير وبانك، شازند و … نيز موثر بود اما اين  سه  نقش اساسي تري را در بازار ماايجاد  كرده  بودند. اما در شرايط فعلي ان  چيزي كه  بازار به  دنبالش است  پيش بيني روند هاي آتي  و رسيدن  به  يك نتيجه گيري منطقي چه در كوتاه مدت و چه ميان  مدت است  .

اتفاق خوبي كه در حال حاضر رخ مي دهد  اين  است كه  بازار سرمايه  با  رشد پايه پولي كشورو سقوط ارزش ملي تمايلي براي افت ندارد و از هر فرصتي براي رشد استفاده مي كند و از سوي ديگر دارايي هاي قوي نيز در اين  بازار درحال جابجا  شدن هستند  كه تمايل افراد  به حضور را در اين  صحنه بيشتر مي كند  . به اين  موضوع اضافه كنيد  كه وضعيت  بازار ملك و طلا و دلار نيز ركودي شده است .

امروز در اين  نوشته  به اين نكته اشاره مي كنيم كه  به عقيده  بسياري از كارشناسان  بازار سرمايه  امسال  يكي از بهترين  سال هاي خود را خواهد داشت . شايد واقعاً تعجب كنيم  .سالي كه  پر از بحران و اتفاقات و شرايط خاص است  چه  طور مي تواند  بهترين  باشد  اما شايد بازار ما از دل اين ققنوس بيرون بيايد  و از اين  اتش بهشتي نصيب سهامداران  شود .

يك  بارديگر پيش بيني احتمالي را  براي بازار سرمايه اينجا  مي نويسيم و براي روز هاي بعد  قوي تر و دقيق تر در مورد  آن صحبت  خواهيم  كرد  . به نظر ميرسد بازار فعلي 2 هزار واحدديگر جاي رشد  خواهد داشت و پس از ان  نوبت به  بازي هاي سياسي مي رسد . بازار احتمالاً از اواخر ارديبهشت تا  اواخر تير ماه درگير حاشيه هاي سياسي و تا حدودي مجامع مي شود و شايد ازمرداد ماه و  شهريور همزمان  با  سر رسيدن  برخي گزارش هاي موتور بازار داغ  تر شود . به خصوص وقتي دولت جديد قرار است بازار را تحويل بگيرد .

به هر حال  مسير امسال  بازار حتي اگر با تورم هم  پيش برود  بازدهي هاي خوبي را در بازار خواهيم  داشت  .

اما  بازار امروز وضعيت نسبتاً مطلوبي را  به خصوص در دو گروه  پتروشيمي و  پالايشگاهي داشت  . به نظر ميرسد4 عامل در روند بازار امروز موثر بود . 1- گزارش هاي پيش رو كه خبرهاي خوبي از ان  شنيده مي شود 2- بازارهاي جهاني  كه روند  تغييري به خود گرفته و كمي مثبت  شده  بود  -3 روند  مثبت نرخ ارز كه در بازار به  راحتي از 3600  گذشته است 4- تحولات  بودجه كه به عنوان  مثال بحث 26% و يا  كنترل نرخ حامل ها از مهمترين  آنهاست . در اين  شرايط وقتي رشد نسبي بازارهاي جهاني را داشتيم  و دلار نيز رشد كرد و خبرهاي مثبتي از چند گروه  نظير فولاد و پالايشگاه مي رسد بازار نمي توانست منفي باشد  . از سوي ديگر بازدهي چندروز اخير فشار عرضه  را  در برخي نماد ها  بالا  برد اما  سه  تفنگداري كه  خبرهاي خوبي از انها ميرسد مثبت  بودند  و در مجموع  يك  بازار مثبت  را شاهد  بوديم  .

براي بازار فردا …

اگر بخواهيم  بر طرق روال  پيش برويم  بازار همين  امروز هم  بايد منفي مي شد اما دست  نامرئي گزارش هاي خوب بازار را حفظ كرده است  . خبرهاي خوب پشت پرده  بازار است اما  كي رو مي شود خدا مي داند!! گويا  بورس هم مي خواهد  ازاين  خبرها  بهترين  استفاده  را  ببرد و براي خبر رساني قطره  چكاني مي كند . در مجموع  عرضه در بازار فردا نيز وجود  دارد  اما  شدت ان  بيشتر مي شود و البته  شركتهاي بزرگ و صف خريد دار بازار همچنان  مثبت هستند .

در مورد  شاخص هنوز برخي ترديد  دارند كه  شاخص در نقاط 43 و 44 هزار هدف خود را نهايي كرده است  . به نظر ميرسد با اين موج  اخبار و اين  شدت  رشد شاخص حتي ممكن است اعداد  جدي تري را نيز براي شاخص لمس كنيم اما ان  چيزي كه مهم  است اين  بوده  كه رسيدن  به اين  نقطه حرص و  ولع  برخي را  براي خريد  كمتر و  براي استراحت  بيشتر مي كند .

و امادر حاشيه  بازار چه خبر است  …

در مسائل هسته اي ايران در حال  تاكيد كردن در اين مسئله است كه  بايد هر چه  سريعتر 1+5 به  مذاكرات  باز گردد .وزیر خارجه با بیان اینکه موضوع هسته‌ای مستقل از فرایند انتخابات در ایران است، گفت: ضروری است خانم اشتون هر چه سریع تر در تماس با دکتر جلیلی نتیجه رایزنی‌های خود با پایتخت‌های 1+5 را اعلام کند. اما دليل اين موضوع نيست  . چرا كه  گذر زمان  از يك  طرف با  توجه  به تهديدات  اسرائيل و از طرف ديگر فشار هاي اقتصادي به نفع  ايران نيست  . و البته  آنها نيز تا  انتخابات  مذاكره نخواهند كرد  . فشاري كه روي دوش ايران  است  و كم كم  اثرات  ان  براي اقتصاد ما  آشكار تر مي شود .

در تحولات  داخلي برخي معتقدند  اين  هفته  يكي از پر خبر ترين هفته هاي انتخاباتي است و البته اظهارات رئيس جمهور در دو سفر پيش رو  نيز جالب خواهد بود . اما  به هر حال  بايد تحولات  اين  هفته  را  دنبال  كرد . گفته مي شود اين  هفته  با تاكيد  هاشمي، خاتمي نامزدي  خود را در انتخابات اعلام مي كند . حتي گفته  شه اگر خاتمي زير بار نرفت  خود هاشمي پيش قدم مي شود .

در تحولات  اقتصادي داخلي بحث بودجه مهم  ترين عامل است  كه در موردش در روز هاي قبل صحبت  كرديم  كه  فعلاً بررسي درامدي هدفمندي تمام  شده و بحث 26% نيز گويا  حذف شده است . خبر مهم ديگر كاهش پرداختي گروه  سنگ  آهن  به دولت  است  كه  بازار روي ان  فعلاً نظري ندارد .

نرخ  دلار نيز با نوسان در   3605 قرار گرفته است  كه  مسير نرم  صعودي را در پيش دارد  و اين  عدم  كاهش به نفع  بازار است  .

و اما در بازار هاي جهاني همچنان  ركود  است . البته ما در اين  چند روز خوشحال  بوديم كه  قيمت ها  رشد كرده است اما  ناگهان در غروب دلگير جمعه بازهم  ساز كاهش كوك  شد و افت جدي را در اكثر فلزات داشتيم  . اما در مجموع  طلا  رشد كرده و به 1461 دلار رسيده است  كه  اتفاق خوبي براي سكه و گرم  طلا  رخ مي دهد و از سوي ديگر نفت در استانه  93  دلاري شدن قرار   گرفته است  .اما مس با  رشد  به  7000 دلار رسيده است و اين در حالي است كه تال مرز 7200 نيز پيش رفت  و روي نيز در قميت هاي 1860 دلار قرار دارد .

اما در شاخص امروز شاهد  رشد شاخص به ميزان  281 واحدي بوديم كه دو شركت  شبندر و  شپنا  به  دور جدي و  3 شركت مپنا، پارسان و مس با  كمي اندازه كمتر در اين  رشد موثر بودند . البته  فخوز،ومعادن و فولاد نيز اثر منفي بر شاخص داشته كه  روند  آنها نيز احتمالاً فردا  بهتر  خواهد بود . به نظر ميرسد فردا  كمي از سرعت  رشد شاخص گرفته  شود هر چند  برخي معتقدند كه اعداد 42500  يكي از نقاطي است كه كمي عرضه  بالاست  اما  به  سرعت  او را  پشت سر مي گذارد .

بي اعتنايي از جنس پتروشيمي !!!

در بازار امروز سهام شركتهاي پتروشيمي تحت تاثير گزارش عالي شازند با نوسانات مثبت مواجه شدند و اينبار بدون توجه به شايعه افزايش 3 برابري نرخ گاز كه در برخي از سايتها عنوان شده است به رشد قيمتي خود ادامه دادند سهامداران پتروشيمي انتظار تكرار شدن پروسه شازند و بازدهي عالي را از اكثر نمادهاي اين گروه را دارند اما  برخي نيز نسبت به اين روند دودل هستند و كمي براي رشد مردد شده اند .

امروز پتروشيمي شازند پس از بازگشايي و اعلام سود بسيار عالي 336 توماني براي سال 91 امروز با صف خريد به روند صعودي خود ادامه داد شازند پتانسيل رشد قيمتي تا سطوح 1200 تومان را دارا ميباشد شازندي كه براي سال 92 نيز با توجه به سياست شركت مبني بر تسعير ارز با قيمتهاي بازار ازاد پتانسيل تعديل مثبت خوبي را خواهد داشت . البته در اين  سهم مجمع  پيش رو  و تقسيم  احتمالي 3000 ريالي را نيز بايد در نظر دشت اما  با تمام  اين  موارد  قيمت هاي 1200 فعلاً براي سهم  نقطه تعادلي  خواهد بود .

شنيده مي شود پرديس قصد دارد  به  زودي اگهي دعوت  به مجمع  را  اعلام  كند و پس از افزايش سرمايه  با  سرمايه  جديد ، تعديل سود  جدي خود را  روانه  بازار نمايد . افرادي كه ديد  بلند مدت و ميان مدت  به  بازار دارند پرديس مي تواند يكي از گزينه هاي خوب بازار باشد  .

در مارون هم حمايت هاي ساتاپشت اين  سهم  قرار گرفته  كه  شنيده مي شود تعديل جدي را دارد .

در نماد پتروشيمي فناوران اين سهم ميرود تا به سطوح قيمتي 2000 توماني هدف خود برسد البته انتظار داريم شفن در صورت اعمال تعديل مثبت عايدي تا قيمتهاي 2200 توماني با رشد قيمتي همراه شود شفني كه پتانسيل اعلام سود 400-420 توماني براي سال جاري و سود 500 توماني را براي سال اينده را داراست

امروز پتروشيمي كرمانشاه هم با نوسانات ارام همراه شد شنيده ميشود كرمانشاه قصد اعلام سود 230-220 توماني را براي سال 91 را دارد همچنين با قيمتهاي فعلي اوره و با توجه به افزايش نرخ فروش اوره داخلي اين سهم پتانسيل سودسازي بالايي را براي سال 92 خواهد داشت.

سيل سيمانيها را ميبرد؟؟؟

در نمادهاي سيمان رشد قيمتي و بازدهي بسيار خوب يك ماه اخير در كنار افزايش عرضه حقوقيها و تاخير در عدم افزايش نرخ 20 درصدي سيمان باعث شد تا امروز شاهد سيل عرضه ها در نمادهاي سيماني باشيم سيمانيهايي كه افزايش نرخ 20 درصدي فروش محصولاتشان ميتواند جهشي در سوداوري و قيمتي سهام اين گروه ايجاد نمايد اما  فعلاً با  سدي به نام دولت در اين زمينه مواجه اند كه  به  شدت  تحت فشار افزايش نرخ هاست  .

امروز سيمان غرب در برابر فشار عرضه ها مقاومت كرده و همچنان با صف خريد از قيمتهاي 520 توماني عبور كرد سود 100 توماني را براي سال 91 به دست اورده و براي سال 92 نيز پتانسيل رسيدن به سود 120 توماني را دارا ميباشد  و به نظر ميرسد طي يك  حركت  ديگر به  5600  ريال برسد اما استراحت جدي ر در اين مقطع لازم  دارد .

اما امروز سيمان هگمتان نيز به گره معاملاتي رفته و علي رغم فشار عرضه ها صف خريد خود را حفظ كرد براي سهكمت نيز پتانسيل رشد قيمتي تا سطوح 320 تومان را در مقطع فعلي انتظار داريم و البته او نيز يك  استراحت  را مي تواند داشته  باشد .

اما همانطور سيمان دورد در قيمتهاي 800 توماني به تعادل رسيده و حتي به واسطه گزارش نه چندان دندانگير سال 91 اش با صف فروش همراه شد البته با توجه به سرمايه اندك اين شركت سيماني كوچكترين افزايش نرخي ميتواند سود و قيمت اين سهم را با جهش همراه سازد.

دراين گروه  شاهد  منفي شدن سفارس بوديم  . به طور كلي در گروه  سيمان بايد يك استراحت  3 الي 4 روزه  را  شاهد  باشيم و سپس بارديگر با  يك خبر شرايط تغيير كند .اگر خبر به خصوصي نرسد وضعيت به هيم ن شكل ادامه خواهد داشت  .

نفس مصنوعي ميخواهند!!!

در بازار امروز رسيدن قيمت سهام تجهيزاتي به سطوح مقاومتيشان باعث روند اصلاحي در اكثر سهام تجهيزاتي شد پس از رشد قيمتي اخير سهام اين گروه نياز به يك پتانسيل براي رشد قيمتي بيشتر دارند پتانسيلي مانند انتشار گزارشات 12 ماهه كه اكر بار مثبت داشته باشد همچنان ميتوان به رشد قيمتي بيشتر سهام تجهيزاتي خوشبين بود

در نماد مپنا قيمتهاي 300 تومان سبب عرضه هاي سنگين در اين نماد شد به نظر ميرسد در سطوح قيمتي 320 تومان شاهد افزايش عرضه ها در مپنا و متعادل شدن روند قيمتي اين سهم باشيم حضور گروه مالي پاسارگاد به عنوان سهامدار جديد اين سهم دلگرميهاي خوبي را در بين سهامداران مپنا ايجاد كرده است. همچنين زمزمه هايي از تعديل سود  براي شركت مهم  بوده  اما تقسيم  سود  شركت ضعيف است  . به نظر ميرسد  ورود بانك  پاسارگاد  به  شركت كمي خيال  سهامداران  را  راحت  كرده است  اما بعيد است انقدر موثر باشد . بايد ديد  سياست بانك  پاسارگاد در شركت  به  چه  شكل است  .

اما حفاري شمال نتوانست از سطوح حقيمتي 400 تومان بالاتر برود .در اين  گروه  حفاري شمال هم با  زمزمه تعديل سود خود مواجه است  . اين  سهم  دير يا  زود  به  هدف 4200 و 4300 ريالي  خود خواهد  رسيد . هر چندحفاري براي رشد بيشتر تا هدفقيمتي 460 توماني خود نياز به تعديل مثبت در عمكرد 12 ماهه و اتفاقات بنيادي بهتري دارد.

اما همانطور كه در اذراب وعده داده بوديم قيمتهاي 420 توماني مانع از رشد بيشتر قيمتي اين سهم تجهيزاتي شد فاذري كه براي رشد بيشتر نياز به يك محرك و پتانسيل قوي دارد البته اين روزها شايعاتي در اخذ دو قرارداد جديد در اين شركت شنيده ميشود كه هنوز تاييد نشده است

هشدار در خودروييها!!!

هشدار وزير صنايع مبني بر بحران در صنايع خودرويي و لزوم دخالت رييس جمهور در صنايع خودرويي و همچنان ادامه داشتن ركود در اين صنعت كه باعث پر شدن انبار شركتهاي خودرويي شده است امروز افزايش عرضه ها و متعادل شدن روند خودرويي را در پي داشت به نظر ميرسد صنعت خودرو با اين سياست ها توان احيا شدن را با توجه به مشكلات عديده خود نداشته باشد به همين دليل توصيه ميشود از صنعت خودروسازي تا شفاف شدن وضعيتش در سال 92 دوري كنيد

امروز سايپا در استانه قيمتهاي 90 توماني به تعادل رسيد سايپايي كه با اين روند فعلي و وضعيت نامناسب شركتهاي زير مجموعه خود براي سال 92 تنها اميدش به ثبات نرخ خودرو ميباشد فعلا رشد قيمتي بالايي را براي سايپا انتظار نداريم

امروز ايرانخودرونيز با كاهش صف خريد و افزايش عرضه ها مواجه شد وضعيت ايرانخودرو در صورت توليد تيراژ بالاي برخي از برندهاي جديد خودروميتواند براي سال 92 بهبود يابد به شرطي كه بازار از ركود فعلي رها شود

روز خوب سرمايه گذاريها!!!

اين روزها سرمايه گذاريها هم راستاي رشد شاخص و رشد قيمتي سهام زير مجموعه خود با رشد و بازدهي خوبي مواجه شدند در سرمايه گذاري ها بايد انتظار سال طلايي را داشت سود اكثر سرمايه گذاريها ميتواند با رشد و جهش خوبي به واسطه رشد شركتهاي زير مجموعه داشته باشد

امروز وبانك هم  صف خريد  خوبي داشت و در حد  15 ميليون صفش باقي ماند . با  رشد قيمت  شازند  حدود  650 ريال  به ارزش ذاتي وبانك  اضافه شده است كه  با توجه  به محدوديت  قيمتي صف خريد براي او  منطقي است . در مورد  سود نيز  در صورتي كه  سياست تقسيم  سود  شازند در محدوده  3000 ريال  قرار گيرد ، سهم حدود  300 ريال  تعديل سود خواهد داشت و به  1250  ريال  ميرسد . كه اين  نشان  مي دهد  حداقل هدف وبانك  4200  ريال  است  .

امروز نفت و گاز پارسيان همچنان در سطوح قيمتي 880 تومانيخود در نوسان بود پارسان اهداف قيمتي 960 و 1000 توماني را در پيش رو دارد قيمتهايي كه با تعديل مثبت شركتهاي پتروشيمي و پالايشگاهيو بازگشايي سهام پتروشيمي زاگرس و پالايش نفت تبريز تحقق پيدا خواهد كرد

اما ظاهرا اين روزها كسي فروشنده سهام هلدينگ خليج فارس نيست هلدينگي كه با توجه به پتانسيل رشد سوداوري شركتهاي زير مجموعه و چشم انداز مثبتش اين روزها بازار به قيمتهاي 1000 تومانيش خوشبين ميباشد.

چهارگوشه بازار!!!

خبر حذف 26%  و همچنين برگشت  5% ماليات  بر ارزش افزوده  دو خبري بود كه اين  گروه منتظر ان  بوده  و برگشت  5% بر كل گروه  اثر گذار بود و حدف 26% بر شركت هايي نظير لاوان ، شبندر  اثر بسزايي  خواهد داشت  . كه  البته  امروز اين خبر كافي  بود با  وجود  دادن  صف 10 ميليوني عطش براي خريد شبندر بيشتر شود . خبر برگشت  5% مي تواند تعديل خوبي را در كل گروه  به  وجود اورد اما حدف 26% مي تواند  سود  لاوان  را حداقل چند برابر كرده و حتي تا 1300 ريال  نيز افزايش دهد . يكي از منابع  نزديك  به  شركت بندرعباس مدعي بود كه در صورت   حذف اين  26% در سال 92 حداقل سود  شبندر 750 ريال  رشد خواهد داشت  كه خبر جالبي است  . البته  بايد مراقب بازي اخبار هم  بود اما  فعلاً شپنا و شبندر ليدران بازار سرمايه هستند .

امروز خبر بازگشت سهم صندوق توسعه ملي در پالايشگاه ها باعث صف خريدس نگين در شپنا و رشد قيمتي اين سهم شد شپنايي كه اين روزها با شايعه تعديل مثبت و اعلام سود 350توماني براي سال 91 نيز مواجه ميباشد شپنا پتانسيل رشد قيمتي تا سطوح 3000 توماني را دارا ميباشد

در كنار اين  سهم  خبر خريد سهم  نفت پاسارگاد  توسط كاركنان نيز جالب توجه  بوده است  و از سوي ديگر امروز معامله  بسيار خوبي در بورس كالا  داشت . در اين  سهم  نيز گويا  براي سال 91 تعديل 15% قطعي شده است  .

در گروه  فلزات  رويي ها  با  روند  منفي مواجه اند  اما وضعيت  فملي بهتر بود . رشد 200 دلاري قيمت مس تا 7000 دلار  و رشد قيمت  دلار بي شك  قيمت مس كاتد  را  طي روز هاي آتي در بوس كالا صعودي مي كند  و ما  انتظار رشد حتي تا  24800 تومان  را  براي كاتد  مس داريم . زمزمه هايي نيز از تعديل احتمالي و البته  زير 20% فملي به  گوش ميرسد  كه همه دست در دست هم  باعث رشد فملي شد .

امروز زمزمه هاي افزايش نرخ 20% در تلفن هاي ثابت و همراه  به  گوش ميرسد و جدي شده  بود . در مخابرات  شنيده مي شود  با تعديل سود  در سال 91 مواجه ايم  و سود  شركت  به 444 ريال  رسيده است در حالي كه  سود  مخابرات  پيش ازاين 412 ريال  بوده است . گفته مي شود  از اين رقم نيز قصد تقسيم  430  ريال  سود را دارند . مجمع  شركت  15 ارديبهشت برگزار مي شود. در همراه نيز با توجه  به  بحث افزايش سرمايه خريد مناسب است .

برخي خبرها  از اتفاقات  مهم  حسابرسي در فولاد  خبر مي دهد  كه در رابطه  با تسعير ارز رخ  داده  كه  اتفاق مثبتي است  . در كنار ان گفته مي شود براي سال 91 فولاد  حدود  900 ريال  سود  محقق كرده است و براي 92 نيز در گزارش 3 ماهه  پوشش مناسب و در 6 ماهه  تعديل را  قطعي مي كند . شنيده  شده  افزايش سرمايه  40% اين  شركت نيز به  بورس ارسال  شده است و قبل از مجمع  آن را  عملي  خواهد كرد .

در ذوب نيز خبرها از تعديل زير 20% ذوب حكايت  دارد كه  به  زودي به بازار اعلام خواهد شد  كه از محل كاهش هزينه هاي شركت  بوده كه  براي سال 92 نيزمي تواند  رخ  دهد .

نكته  مهم  افزايش سرمايه  100% ذوب است كه  براي بلند مدت ها  سهم  را جذاب مي كند . اين  سهم  نيز در صورتي كه در روز هاي بعد در قيمت هاي زير 3000 ريال  قرارگرفت  براي خريد چه  با ديد  نوسان و چه نگهداري مناسب است  . براي بلند مدت  سهم  فولاد  با اين  قيمتها مي تواند  جالب توجه  باشد  .

توقف شرانل به  يك  ماه  رسيد و امروز سهم  به  بازار برگشت  .سود  سال 92 است كه  با كمي رشد به  1616 ريال  رسيده است و در ادامه مهم  تر سود  سال 91 است  كه  با تعديل جدي به 2225 ريال  رسيده و خبر بسيار خوبي براي سهم  است  . كه  امروز سهم  را  به  قيمت هاي نمزديك  به 1200  تومان  رساند . در اين  قيمت ها  سهم كمي تند است  و در كوتاه مدت ممكن است رشد انچناني نداشته  باشد  .

گروه تحلیل گری بتا سهم

7 ارديبهشت 92

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم