بازار زير پاي همراه اول!!!
در معاملات امروز شاهد بوديم كه چطور بازار زير پاهاي نيامده همراه اول له شد و اكثر فعالان بازار چه با سود و چه با ضرر حتي از سهام با ارزش خود گذشتند تا شايد چند درصدي نوسان از همراه اول نصيبشان شود و متاسفانه اين تصميمهاي احساسي پيامدي خواهد داشت كه در روزهاي اتي پس از عرضه همراه اول نمود پيدا خواهد كرد پس از انكه اين غول بازار بازدهي خود را داد و ان حجم عظيم سرمايه از اين سهم خارج شده و مجددا به طرف بازار برخواهد گشت ان وقت است كه سهامداران هوشيار و باهوش ميتوانند از اين فرصت به وجود امده فعلي نهايت استفاده را برده و سهام پر پتانسيل را در قيمتهاي منفي اين روزها شكار كرده و همين سهام فعلي را در قيمتهاي بالاتر به همين سهامداران و فروشندگان امروزي با سود مناسبي بفروشند پس بازار تنها همراه اول نيست !!!!
اما براي روزهاي اتي شاهد ادامه داشتن روند و حتي احتمالا شدت گرفتن اين روند و نقد شدن اكثر سهامداران و انتظار براي عرضه اول ميباشد در اين بين زير نظر گرفتن سهام پر پتانسيل و خريد انها مانند مپنا و صدرا و حفاري و بيمه البرز و شپنا جز گزينه هاي ارزنده ميباشند


