خپارس زیر ذره‌بین: درآمدهای نوظهور و مسیرهای قیمتی

خپارس زیر ذره‌بین: درآمدهای نوظهور و مسیرهای قیمتی

صدرا شریفی
مهر ۲۳, ۱۴۰۴
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

در دنیای رقابتی خودروسازی ایران، گروه صنعتی پارس (خپارس) با نوآوری‌های تازه، از جمله مدل‌های دوگانه‌سوز و تولیدات داخلی، گام‌های بلندی برمی‌دارد. این تحلیل، نگاهی دقیق به تحولات قیمتی محصولات جدید و الگوهای نموداری سهم می‌اندازد، بدون افشای جزئیات کلیدی. اگر به دنبال درک پتانسیل‌های پنهان خپارس هستید، این تحلیل شما را به عمق استراتژی‌های رشد هدایت می‌کند.

کاربر عزیز،
برای مشاهده ادامه‌ی این تحلیل باید وارد حساب کاربری خود در بتاسهم بوده و اشتراک فعال داشته باشید.
برای ورود روی دکمه زیر کلیک کنید
ورود / عضویت

نمادهای این تحلیل

آخرین اخبار مرتبط

تاریخ خبر: مهر ۲۲, ۱۴۰۴
#خپارس
تاریخ خبر: مهر ۲۲, ۱۴۰۴
افزایش نرخ در #خپارس و رشد سود قیمت فروش برآوردی درب کارخانه دو محصول جدید سواری تولیدی (خالص سهم کارخانه) این شرکت طبق مجوز صادره از تاریخ 1404/07/21به شرح نامه پیوست اعلام می گردد . لذا با توجه به موارد مذکور و نیز برنامه تولید محصولات فوق تا پایان سال 1404 ، خالص افزایش درآمد عملیاتی این شرکت معادل 37،860 میلیارد ریال برآورد می گردد.
تاریخ خبر: مهر ۲۱, ۱۴۰۴
پس جمیع موارد بالا این است که نه خوشبین عجیب و غریب باشیم نه بدبین که ممکن است زیر ولو کاهش قیمت‌ها اذیت شویم بازار هنوز ارزنده است و اگر اتفاق عجیبی در گزارش‌ها رخ ندهد ما تثبیت قیمت‌ها را خواهیم داشت یک نکته را نیز تاکید کنیم برخی می‌گویند چرا اینقدر روی گزارش‌ها و کدال تاکید می‌کنید نگاهی به بازدهی سهم‌هایی که طی این مدت رقم زده شده داشته باشید آنهایی پیشرو بودند که شرایط بنیادی خوبی داشتند در واقع کدال موفق تابلوی موفق را ایجاد کرد پس انقدر غر نزنید که چرا فلان سهم رشد نمی‌کند نیم نگاهی به کدال و وضعیت بنیادی داشته باشید دلایل روشن است همین حالا نیز باز هم تاکید می‌کنیم هر آنچه از دل ارزندگی و گزارش‌ها بیرون آمد می‌تواند به تابلو کمک کند و در نهایت ما برای حفظ شاخص ۳ میلیون و حمله به سنگر سقف‌های قبلی کار سختی را داریم تا به اینجا خوب آمدیم و پیشروی ما بسیار بسیار قوی و محکم بوده اما از اینجا به بعد با احتیاط باید گام برداشت این با احتیاط گام برداشتن یعنی سراغ هر سهمی نرفتن و به هر قیمتی در هر نقطه‌ای خرید نکردن و باز هم تاکید می‌کنیم این به معنی ریزش و اصلاح بازار نیست به این معنی است که باید در این نقاط با چشمانی بازتر و حواسی جمع‌تر در بازار حرکت کرد و اما در بخش دوم سراغ یکی از چالش‌های بزرگ بازار می‌رویم... تابوده  خودرو نخ تسبیح فتنه‌ها و رشدهای بازار بوده و حتی همین چند روز اخیر بر کسی پوشیده نیست حرکت خودرو و صف خرید آن بازار را نجات داد که البته حالا خود غایب شده ... پس در اهمیت خودرو هیچکس هیچ شک و شبهه‌ای ندارد و معتقدیم حتی خودرو می‌تواند در سرنوشت بازار و رفتار او موثر باشد این بخش را همین جا نگه دارید تا سراغ بخش بعدی برویم بارها و بارها چه قبل و چه بعد از جنگ این موضوع را نوشته‌ایم که دولت و حاکمیت و نظام باید تکلیف خود را با بزنگاه‌های مهم سیاسی و اقتصادی روشن کند شترسواری دولا دولا نمی‌شود بدون تعیین تکلیف این بزنگاه‌ها توسعه امکان‌پذیر نیست و بدون تعیین تکلیف آن بالاخره جامعه جایی یقه حاکمیت را خواهد گرفت این بزنگاه‌ها که عمدتاً سیاسی و اقتصادی است شامل تعیین و تکلیف پرونده هسته‌ای ، ارتباط با آمریکا و دنیا ، موضوع نرخ ارز ، بودجه، حامل‌های انرژی و در آخر روابط دولت با بخش خصوصی و شرکت‌هاست و معتقدیم بدون تعیین و تکلیف این موارد راه به هیچ جایی نخواهیم برد امروز در مورد چیزی صحبت می‌کنیم به نام صنعت خودرو که دقیقاً همین مورد آخر در آن روشن و آشکار است ...  امروز صنعت خودرو در دو چالش مهم گرفتار شده که هر دو نگاه دولت به این صنعت و اقتصاد را نشان می‌دهد و به خوبی نشان می‌دهد هر آنچه دولت در حوزه اقتصاد شعار می‌دهد پوچ و مهمل است و هیچ انگیزه‌ای برای تغییر خود ندارد تمام کسانی که طی این مدت مخالف واگذاری خودرو بودند امروز در صف مخالفت واگذاری با سایپا ایستاده‌اند اصلا کاری نداریم چه بلایی سر خودرو آمده یا چه شده همین یک قلم که این شرکت به واسطه قوانین حاکمیت شرکتی در حفظ منافع سهامداران پیش می‌رود بزرگترین پیشرفت است دستپخت دولت طی این سال‌ها در صنعت خودرو هم روشن بوده به نظر همین یک قلم به همراه جریان فشار برای کنترل قیمت و نرخ گذاری دستوری کافیست که بفهمیم فرمان همان فرمان قبل است و هنوز منافع بسیاری درگیر این صنایع بوده و دولت هم در ظاهر شعار می‌دهد که می‌خواهد ال کند و بل کند هیچ چیز در چنته ندارد و هنوز حتی قدرت کنترل زیر مجموعه‌های خود را برای اینکه چالش ایجاد نکنند ندارد و نتیجه‌ای می‌شود که امروز بسیاری از خودروسازها نامه‌های محرمانه می‌زنند که اگر شرایط به همین شکل پیش برود تعدیل نیرو آغاز خواهد شد  و چه عجیب که دولت هم احتمالاً در آن موقع بحرانی تازه به فکرش می‌رسد که کاری بکند به نظر شرایط کاملاً روشن و شفاف است یا باید بپذیرید که مسیر را اشتباه رفته‌اید و برگردید یا همین دست فرمان می‌روید و سقوط می‌کنید !  در حوزه خودرو این موضوع کاملاً روشن است و دیر یا زود تصمیمات غیرمنطقی و غیر عقلایی باید جای خود را در تصمیمات دولت باز کند اینکه هر فردی به واسطه منافعی که درگیر شده اینطور برای کل مجموعه‌ها تصمیم بگیرد عین فساد است که به نظر مسیری که آنها می روند روشن است که در جهت حفظ کرسی ها به هر قیمتی است ...  به هر حال خودرو یک پیش نمایش برای عملکرد و نگاه دولت به صنایع است و به نظر در همین ابتدا باز هم نمره مردودی گرفته و در این آزمون هم قبول نشد حداقل فعلاً نشده ...
تاریخ خبر: مهر ۲۱, ۱۴۰۴
فوری / مهم واگذاری سهام تودلی‌ خودروسازها هم‌چنان در دستور کار است در پی انتشار نامه‌ سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) خطاب به دبیر هیئت دولت مبنی بر درخواست توقف واگذاری باقی‌مانده سهام دولت در ایران‌خودرو و سایپا، معاون توسعه صنایع حمل ونقل  ایدرو تأکید کرد:« این نامه به‌هیچ‌وجه به معنای توقف فرآیند خصوصی‌سازی شرکت‌های خودروساز نیست.» سهیل معمارباشی توضیح داد: «هم‌چنان واگذاری سهام تودلی خودروسازان دنبال می‌شود. نامه اخیر فقط ناظر بر حفظ سهم حداقلی قانونی دولت در این شرکت‌ها، آن هم به استناد اسناد بالادستی و قوانین و مقررات مربوط است و ارتباطی با فرآیند واگذاری سهام تودلی ندارد.» معاون توسعه صنایع حمل و نقل ایدرو، با اشاره به سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی افزود: «طبق بند «ج» سیاست‌های ابلاغی اصل ۴۴، سهم دولت در شرکت‌های بزرگ(گروه دو) نباید کم‌تر از ۲۰ درصد باشد. بنابراین، نامه ایدرو مربوط به الزام حفظ این سهم حداقلی است، نه مخالفت با واگذاری.» معمارباشی تأکید کرد: «دولت هم‌چنان مصمم به اجرای قانون در خصوص سهام تودلی خودروسازان است. این اقدام باید در چارچوب تعیین شده در قانون و با حفظ نظارت حاکمیتی انجام شود.»/سنا
تاریخ خبر: مهر ۷, ۱۴۰۴
#خپارس تیر بهتر شد و 18569 میلیارد ریال فروش داشت و مرداد هم همین حوالی شد و شهریور 22402 میلیارد ریال 6 ماهه 109201 میلیارد ریال شد مشابه قبل 139051 میلیادر ریال بود
تاریخ خبر: مرداد ۲۷, ۱۴۰۴
#خپارس بازگشت به نامه شماره 1393805 مورخ 1404/05/27 آن سازمان محترم باستحضار می رساند ، پیرو نامه شماره 967-04-19-ص مورخ 1404/05/26شورای رقابت در خصوص اصلاح "دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری" ، قیمت گذاری فروش محصولات تولیدی بر اساس ماده 3 دستورالعمل فوق انجام خواهد شد .
تاریخ خبر: مرداد ۲۲, ۱۴۰۴
به اطلاع مي‌رساند؛ نمادهاي معاملاتي (بايكا1)، (تابا1)، (ثاصفا1)، (داراب1)، (رفاه1)، (شليا1)، (كازرو1)، (گنگين1)، (حپرتو1)، (تپولا1)، (غدانه1)، (تمحركه1)، (نتوس1)، (قجام1)، (قشرين1)، (وآرين1)، (استقلال1)، (خپارس1) و (بميلا1)، امروز چهار‌شنبه مورخ 1404/05/22 مشمول رفع گره معاملاتي مي‌باشند.
تاریخ خبر: مرداد ۶, ۱۴۰۴
#خپارس در فروردین ۱۸۸۵۱ میلیارد ریال فروش داشت اردیبهشت با فروش 19249 میلیارد ریالی مواجه بود و خرداد 12363 میلیارد ریال فروش زد تیر بهتر شد و 18569 میلیارد ریال فروش داشت 4 ماهه 69034 میلیارد ریال شد مشابه قبل 91897 میلیادر ریال بود
تاریخ خبر: تیر ۳۰, ۱۴۰۴
#خپارس در 3ماهه نیز زیان داشت و 234 ریال زیان داشت و 22958 میلیارد ریال زیان عملیاتی و 26540 میلیارد ریال زیان خالص دارد .
تاریخ خبر: تیر ۲۹, ۱۴۰۴
#خپارس در ۱۲ماهه حسابرسی شده تلفیقی به زیان ۱۱۰۵ ریالی رسیده است و در سود اصلی ۱۱۰۶ ریال است

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم