بررسی نموداری و چشم انداز سهم کرمان
کرمان که اینجا مزایده فوق مبهمش رو آگهی کرده بود، حالا گفته در نتیجه اومده بلوک ماهتاب گستر رو تهاتر کرده و بجاش دارایی گرفته. احتمالا سازمان ازش افشای کامل تر بخواد.
▪️معامله که صوری و کاغذیه. اما فک کنم کرمان 22.2% ماهتاب گستر رو داشته که 31 همت ارزشگذاری شده (گزارش ارزشگذاری ارسال نشده) و کرمان بابت این معامله صوری 31 همت سود شناسایی می کنه. مارکت شرکت 3.8 همته و در صورت تایید این معامله PE شرکت به اعداد عجیب غریب زیر 0.2 میرسه! (جهت اطلاعات عمومی، خکرمان هم 10% ماهتاب گستر رو داره).
کرمان از اردیبهشت ماه سال گذشته در الگوی اصلاحی B است.
از دید نموداری یک مثلث یا سه موجی WXY را تکمیل میکند که در هر دو حالت یک رشد موقت را حتما داریم. 140-165 تومان هدف مهم سهم است.
حمایت معتبر سهم 75-80 تومان می باشد.
گروه تحلیل گری بتا سهم



