ثبهساز بد موقع به بورس آمد . 22 مرداد ماه با قیمت 220 تومان عرضه شد و پس از یک رشد قابل توجه تا پیک 500 تومان شروع به اصلاح نموده است.
یک سه موجی A داشتیم و سپس الگوی دیامتریک بیش از دوساله در قالب B تشکیل داده است. حال دو ماهی است که وارد الگوی موج C شده ایم و یک 5 ریز موجی تکمیل شده است اما هنوز مشخص نیست این موج C 5 تایی است یا زیر شاخه ای از یک الگوی زمانبر تر مثلث و دیامتریک و ترکیبی است. احتمالا یک زیگزاگ 5 3 5 شکل گیرد.
در تحلیل کلاسیک یک کف دوقلو تشکیل شده که با شکست خط گردن بنفش هدف 280 250 تومان برای سهم خواهد بود.
حمایت : 170-175 تومان.



