تحلیل تکنیکال ماشین سازی اراک
بعد از افرایش سرمایه اخیر قیمت توانسته است از 157 تومان که بیشترین قیمت تاریخی قیمت بوده است عبور کند در حال حاضر قیمت در تلاش برای رسیدن به سطح مهم 200 درصد فیبو می باشد لذا هدف فعلی سهم 240 تومان می باشد خرید در محدوده های فعلی برای سهامداران جدید منطقی نمی باشد هر چند می توان امید داشت سهم از 240 تومان عبور کرده و به سمت اهداف بالاتری همچون 290 تومان نیز رشد داشته باشد اما بهتر است در محدوده 240 تومان مواظب عرضه های بیشتر بود
شاید تنها برگ برنده سهم های اذارب و فاراک بازگشایی صدرا باشد اگر از صدرا حمایت شود و بار دیگر جو روانی خوبی روی سهم اغاز شود یقینا فاذر و فاراک نیز متناسب با جو بازار جای رشد خواهند داشت اما باز توصیه می شود در محدوده 240 تومان مواظب عرضه ها و کاهش تقاضاها باشید در مجموع خرید سهم برای افزاد می تواند همراه با حاشیه ها یی باشد که باید به ان در محدوده 240 توجه بیشتری داشت
اگر روند اصلاحی در سهم دیده شود اولین سطح حمایتی ان 209 و سپس 180 تومان می تواند باشد
سایت تحلیلی بتاسهم
چهارشنبه 29 اذر 91



