حفاری شمال با اعلام سود 49 تومانی برای سال 91 در شرایط خوبی قرار گرفته است اگر قیمت سهم را با پی به ای 5 حساب کنیم می بینیم هدف قیمتی 245 خواهد بود حال اگر بازار پی به ای بالاتری را نیز به سهم فرضا بدهد زمینه برای رشد بیشتر سهم نیز فراهم خواهد بود فعلا محدوده 5 الی 6 نهایت پی به ای سهم در شرایط منطقی خواهد بود
در نمودار بالا نیز مشاهده می کنیم میانگین 200 روزه برابر با 244 تومان می باشد عبور قیمت با حجم بالا از این میانگین نشانه خوبی برای رشد بیشتر قیمت می تواند باشد سقف کانال کوتاه مدت قیمت نیز محدوده 245 الی 250 تومان می باشد لذا مشاهده می کنیم قیمت در محدوده 245 الی 250 تومان کار سختی را در پیش دارد احتمال دارد قیمت ابتدا تا 250 تومان رشد داشته باشد و سپس به سمت میانگین های خود بازگردد که این محدوده می تواند محل تلاقی میانگین های 20 و 100 روزه قیمت در حول و حوش 225 الی 230 تومان باشد و بعد از این اصلاح قیمت به سمت اهداف بالاتر از 250 تومان بار دیگر حرکت خواهد کرد این یک سناریوی می تواند باشد که در جو مثبت بازار احتمالش خیلی کم خواهد بود اما افرادی که سهم را با دید میان مدت تری نگه می دارند باید توجه داشته باشند قیمت پس از عبور از سقف کانال در محدوده 245 الی 250 تومان می تواند تا محدوده 290 تومان نیز در هفته های اتی رشد داشته باشد لذا با توجه به شرایط بنیادی سهم همراهی با حفاری تا اواخر اسفند ریسک بالایی ندارد
متناسب با فیبو رسم شده اگر قیمت از 240 تومان عبور کند اهداف بعدی ان به ترتیب برابر با 250 و 260و 275 تومان خواهد بود
در حال حاضر سهم از لحاظ توان رشد ، زمینه های لازم برای رشد بیشتر را حداقل در میان مدت دارا می باشد و احتمال رشد سهم به تدریج تا 275 تومان وجود دارد
چهارشنبه 3 اسفند 90در نمودار



