مجمع رایان سایپا طبق روال سال های گذشته در اواسط خرداد ماه و یا اوایل تیرماه برگزار شده است لذا زمان چندانی تا برگزاری شرکت نمی باشد
مهمترین نکته منفی سهم ،شک تحلیلگران به سود 116 تومانی سال 89 بود که شاهد ان می باشیم که شرکت در گزارش 12 ماهه خود ان را کاملا پوشش داده است لذا با سود 116 تومانی که طبق نظر هیت مدیره قصد تقسیم 100 تومانی ان می باشد قیمتهای فعلی برای حضور در مجمع منطقی می باشد
شرکت در قیمتهای فعلی تا مجمع توان رشد تا محدوده 750 تومان را که بیشترین قیمت سهم بوده است را دارا می باشد فعلا انتظار رشد بیش از 750 تومان را نداریم و لی اگر قیمت از سطح 750 عبور کند اهداف بعدی ان متناسب با شکل می باشد که اولین هدف ان 790 تومان می باشد بنظر رشد اصلی شرکت بعد از مجمع و تقسیم سود 100 تومانی اتفاق خواهد افتاد طبق روال سال های گذشته شرکت سود خود را حدود دو ماه بعد از مجمع به سهامداران پرداخت خواهد کرد لذا بابت دریافت سود نیز مشکل چندانی برای خریداران سهم وجود نخواهد داشت سود سال 90 شرکت 136 تومان می باشد که با فرض پی به ای حداقلی 5 ، قیمت سهم در بعد از مجمع می توانند به مرور به سمت 750 تومان باز حرکت کند
یکشنبه 1 خرداد 90



