12:30:14 حدود 34 همت حجم خوردیم
12:27:48 بازار امروز در حجم رکورد شکست ولی اغاز خوبیداشت پایان ن خیلی
12:25:40 اروند هم به نظ فردا میدهند
12:24:10 دلقما انصافا نباید منفی میشد گزارش بسیار جذابی زد 100 کف سود سهم است
12:21:56 جالب است که شدت فشار فروش منفی صندوق های طلا هم زیاد است
12:16:17 خودرو سایپا هم زیر فشار فروش جدی هستند
12:04:28 ارزش معاملات 32 همت شده و رکورد شکسته است تلگرام قطع است و نمی شو چیزی گفت
12:02:53 صندوق های طلا هم منفی 5/ شدند دلار بازار کسی قیمت ندارد گویا تتر 142 شده
11:57:51 تقریبا نمادی نمانده که صف خرید جدی باقی بماند
11:52:59 تقریبا موج دوم عرضه در بازار فشار فروش جدی ایجاد کرده است
11:35:03 مچینگ صندوق های طلا هم 5 الی 6 درصد منفی است
11:34:51 صف فروش 27 میلیونی در اهرم
11:31:34 کطبس و کپرور میتواند جالب باشد
11:27:10 شفا دارو و فروش دارایی
11:25:56 منفی فولاد هم شرایط خوبی را دارد و بد نیست خرید
11:24:29 وسپه را در منفی خوب میخرند
11:17:47 کالا صف فروش شده و فردا با دید منفی بد نیست
11:15:52 وارس به زودی نیروترانسفو را عرضه می کند و خبرخوبی برای سهم است
11:14:02 شنیده می شود هرات منفی باز کرده ولی نرخ نداریم
11:13:54 فزر صف فروش سنگین و این عجیب است
11:12:41 ارزش معاملات به 27 همت رسیده و به رکورد 29.7 نزدیک می شود
11:10:04 شیمیایی و پتروشیمی ها مورد توجه بازار قرار دارند و باقی تقریبا خبری نیست
11:06:55 شکل و شمایل عرضه در بازار به دلیل فرخوان های دوباره است و به نظر ترس ازاین موضوع کار را کمی سخت کرد
10:39:01 موج عرضه جدی در بازار شکل گرفته است ولی به دلیل پایین بودن پایانی ها شرایط منطقی است که خریدار قوی نداشته باشد
10:38:47 همه چیز به این بستگی دارد که این روزهای پیش رو اوضاع چه می شود
10:35:45 دوباره شاهد یک موج صف فروش در بازار هستیم
10:33:55 کمی شدت غفشار فروش در بازار در حال افزایش است
10:27:38 عراقچی
10:27:27 حجم 20 همت شده است
10:19:47 معاملات ورنا و وساپا هم جالب شده و خوب میخرند
10:12:41 شفن هم دوباره صف خرید خوبی شده است
10:12:08 فملی هم صف خرید است
10:10:16 اهرمی ها هم خوب مثبت شدند
09:54:38 فروش نرخ نیما امروز 1,268,486 ریال
09:54:31 دلقما و دابور شرایط خوبی را دارند
09:46:53 بازار یک دور دیگر صف فروش و عرضه دارد ولی به نظر جای نگرانی نیست
09:40:45 با این جو به نظر فردا اکثر سهم ها صف خرید است
09:34:04 اهرم مثبت شد و به نظر ترس بازار از تحولات سیاسی ریخت
09:33:45 ارفع به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ 1404/11/04 تعلیق می گردد.
08:35:51 در پرتفوی خود توصیه به فروش دلاری هایی که قبل تر صف خرید قفل بود را نداریم
07:39:16 امروز هم جدال بازار از نظر ارزندگی با شرایط سیاسی دیدنی است ولی به نظر جو سیاسی پر رنگ تر است
07:00:20 خبرهای خودرویی شرایط خوبی را نشان میدهد ولی حیف که امروز فشار فروش زیاد است
06:53:31 بدی ماجرا و تاریک ترین نقطه این است که هیچ چیزی را نمیدانیم و نمیبینیم چه خبر است
06:53:23 نمیدانیم چه بنویسیم فعلا
06:50:00 مهم ترین آرزوی این روزها این است که در این روزهای پرتنش امیدواریم صحیح و سلامت باشید
06:49:51 سلام صبح شما عزیزان بخیرو سلامتی


