خبر
بین پتروشیمی ها این سهم …
تحلیل خبر
به نظر بین پتروشیمی ها و گزارش هایی که زده شده بخواهیم تا به امروز یکی دو شرکت را بگوییم شجم خوب بود و این اخری ها مارون هم واقعا عالی عمل کرده است البته هنوز گزارش های بیشتری مانده است ولی به نظر تا این لحظه این سهم ها جذاب تر بودند در مارون مارون یک فروش خاص را در بهمن زد و 68195 میلیارد ریال فروش داشت
دی هم با فروش 47454 میلیارد ریال عدد خوبی ثبت کرد
آذر 49506 میلیارد ریال و آبان 46281 میلیارد ریال فروش داشت
مهر 47765 میلیارد ریال است 11 ماهه 518414 میلیارد ریال فروش داشتدر پاییز هم رشد داشته و9 ماهه 394896 میلیارد ریال بود
3 ماهه 109529 میلیارد ریال بود و6 ماهه 239775 میلیارد ریال بود به نظر زارش نوری بوعلی پارس هم منتشر شود میتوانند جالب باشند و گروه پتروشیمی کمی در گزینه ها روشن تر پیش برود . خرید در منفیو یا صفر تابلو امروز مارون بد نیست
7 اسفند 1403


