خبر
بین فولادی ها
تحلیل خبر
در این گروه فخاس مجوز افزایش سرمایه را گرفت و با دید رفتن به مجمع سهم نیز بد نیست خرید در منفی . فرود هم میتواند جالب باشد خود فخوز هم بد نیست و باید دید چه میکند در کل گزارش های ماهانه این گروه را نیز بایددنبال کرد ولی اگر قصد خرید سهم بی دردسر دارید فولاد بخرید و صبر کنید
فخوز از نظر سود زیانی هنوز جذاب قوی نشده ولی افت شدیدی داشت و مارکتی بسیار جذاب است
و اما یکی از سهم ها که قرار بود بالای 750 ریال باشد و 700 ریال سود زد فصبا بود هر چند با همین سود نیز این گزارش بد نیست و قیمت خوب است فصبا 12ماهه خوبی زد و 700 ریال محقق کرده است
سهم در 3ماهه به سود 134 ریالی رسیده است که 6233 میلیارد ریال سود عملیاتی و 6702 میلیارد ریال سود خالص دارد
در 6ماهه سود بهتر شد و 377 ریال سود محقق کرده و 17083 میلیارد ریال سود عملیاتی و 18867 میلیارد ریال سود خالص دارد
در 9ماهه این عدد 429 ریال شد و رشد خاصی نکرد
19732 میلیارد ریال سود عملیاتی و 21439 میلیاردریال سود خالص دارد
در 12ماهه سود عملیاتی با رشد 29533 و سود خالص 35023 میلیارد ریال بود
8780 میلیارد ریال سود غیرعملیاتی و بیش از 200 میلیارد تومان سایر درامد ها به شناسایی سود در فصبا کمک کرده است فرض کنید 500رال تقسیم کند و حتی سود کمتر و در همین حد را داشته باشد پی به ای سهم خوب است ولی در حال حاضر 4800 4900 ریال سقف فعلی سهم می شود
1 اسفند 1403


