12:12:57 بازار در مسیر خوب حجم قرار گرفته در بین گزارش ها کاذر ختراک فخوز خوب بودند
11:29:57 حجم رفت ۱۸ هزار میلیارد و به نظر شرایط خوب است امروز رکورد می شکنیم
11:22:19 خودرو صف سنگین گذاشتند و بعید است دیگر بدهند این موضوع به بازار هم کمک میکند
11:22:16 دلار تهران = 79,000
11:05:52 خرد از 16 همت گذشته است
11:03:32 ختراک هم واقعا گزارش خوبی داشت خموتور ختراک عهالی بودند
10:58:30 دلار ۸۰۲۰۰ براساس درهم
10:52:05 امروز حجم بالای 15 رفته است
10:45:46 واقعا فخوز شرایط خوبی را زده است
10:45:43 فخوز پاییز خاص خوبی زد
آذر با فروش جالب توجه 87930 میلیارد ریالی پیش رفت .
نرخ داخلی ۲۴۱,۶۶۷,۶۳۶ و نرخ صادراتی ۲۸۵,۰۸۳,۰۰۳ ریال
آبان با عدد خوب و جالب 78892 میلیارد ریالی مواجه بود و خوب فروخت … نرخ نیز در داخل وصادرات شبیه هم بود و ۲۲۶,۵۷۳,۶۴۸ ریال شده است
مهر خوبی زد و 58703 میلیارد ریال فروش داشت در داخل نرخ ۲۲۱,۹۶۸,۲۱۰ ریال است .
9 ماهه عدد فروش 548118 میلیار ریال بود .
6 ماهه عدد فروش 322591 میلیار ریال بود
3 ماهه عدد فروش 209017 میلیار ریال بود
نرخ برق ۱۵,۵۹۷,۴۱۳ , و گاز ۴۱,۷۳۱ ریال است
10:41:09 کوثر دوباره صف شد
10:40:57 دارو روی روال 300 است و آذر 3501 میلیارد ریال ، آبان 3150 میلیاردریال فروش داشت
9 ماهه به 24403 میلیارد ریال رسیده است که کمتر از مدت مشابه سال قبل است . سهم 3 ماهه به 6876 میلیارد ریال رسیده بود


