خبر
در گروه خودرو بازهم
تحلیل خبر
دراین گروه اتفاقات زیادی در حال وقوع است براورد های اولیه از افزایش سرمایه خودرو به زودی غیررسمی خواهد شد و این اعداد بالای 800 درصد است دلیل اقبال بازار به این گروه نیزهمین است در سوی دیگ شنیده می شود مذاکراتی برای انتقال مدیریت در این دو خودروساز مطرح شده ایران خودرو سایپا هم فروش ویزه خوبی زدند و پول خوبی راهی این دو سهم شده است امروز خودرو درگیر عرضه و تقاضاست ولی با وجود ریسک ها خرید در منفی خودرو را جالب می بینیم البته اگر راه بدهد
در این گروه سای سهم های گروه شاید جذاب تر باشند مثلا خپارس گزارشی خوب بود و یا خکاوه اما بهترین گزارش برای خزامیا بود خزامیا پاییز خوبی داشته است
اذر بسیار خوب بود و 40601 میلیارد ریال فروش و 7هزار دستگاه فروش دشته است
آبان 29127 و 4400 دستگاه فروش داشته است
مهر به عدد فروش 26715 میلیارد ریالی رسیده است و 4400 دستگاه فروش داشت .
6 ماهه به عدد 120394 میلیارد ریال و 9ماهه 217427 میلیارد ریال رسیده است .مدت مشابه قبل 146437 میلیارد ریال است. به نظر ما همچنان 900 تا 1100 ریال برای زامیا دسود محاسبه می شود و تارگت سهم بالای 6000 ریال است . زامیاد توصیه قطعی تر و در کنار خودرو ترکیب خوبی می شود
در قطعه سازی ها هنوز به جز خموتور گزینه بدرد بخوری به چشم نخورده و حتی خلنت هم که می نوشتیم جذاب نبود .
5 دی 1403


