خبر
این دو لاستیک سازبازار …
تحلیل خبر
پکرمان و پیزد گزارش دادند و از دید ما هردو جالب بودند. البته فکر میکنیم پکرمان بعد از گزارش تلفیقی نه چندان قوی کمی از دور توجه بازار خارج شسده ولی کف سود 4000 ریالی را دارد در پیزد پاییز خوبی داشت
آذر 4233 و مهر و ابان خوبی داشت در ابان به عدد 4810 میلیارد ریالی رسیده است .
6 ماهه به 20147 میلیارد ریال رسیده و 9 ماهه 33686 میلیارد ریال بوده است
مدت مشابه قبل 25811 میلیارد ریال است به نظر شرایط خوبی را شاهد باشیم و میتواند مورد توجه باشد و بد نیست گزارش 6 ماهه را دنبال کرد خرید در منفی سهم خوب است در سوی دیگر پکرمان هم بد نیست پاییز خوب بود آذر 10994 ، آبان 10421 و مهر خوبی زد و 11975 میلیارد ریال فروش داشت
6 ماهه 55928 میلیارد ریال و 9 ماهه 89324 میلیارد ریال بوده است و9 ماهه قبل 71128 میلیارد ریال بود .و 3 ماهه 28296 میلیارد ریال به نظر میرسد پکرمان بعد از تلفیقی کمی عقب نشینی میکند ولی در کل در قیمت های فعلی این دو بد نیستند ولی گزینه های انچنان جذاب قیمتی به شمار نمی روند شاید بازگشایی پارتا در این قیمت ها و یا در منفی ها جالب تر باشد
5 دی 1403


