خبر
شسپا و شپاس هردو …
تحلیل خبر
شسپا را با چشم انداز سود 1300 ریالی سال بعد و تقسیم 800 ریالی مجمع تیر سال بعد و سود 90 تا 95 تومانی امسال همچنان جالب می بینم ولی در کل شرانل و شنفت و شبهرن را هم خوب میخرند ولی از دید ما شسپا گزینه جالب تری است در همسایگی این گروه سهمی قراردارد به نام شپاس که به نظر البته با این رشد بهای تمام شده کمی حاشیه سود کم می شود ولی افزایش نرخ اگر بگیرد فضای سهم متفاوت خواهد بود شپاس در تلفیقی 6 ماهه 385 تومان سود دارد یعنی فکر میکردیم کل سال 400 بسازد تلفیقی 6 ماهه 385 زده و این یعنی رسیدن به اعداد 500 که برخی بیان میکردند سخت نیست سهم را زمانی 1700 کسی نمیخرید و حالا صف است با دید میان مدت صف زدن بد نیست
20 آذر 1403


