خبر
دوباره پتروشیمی ها را …
تحلیل خبر
در این گروه با دید کمی نوسان زاگرس و شخارک جالب هستند شیراز خوب نبود و تلفیقی و 6 ماهه حسابرسی خوبی نداشت در سوی دیگر جم را بد نمی بینیم ولی خاص نیست زاگرس را جذاب میبینیم و صحبن از برگشت 2 همت سود به زاگرس است 1000 خوراک 1000 یوتیلیتی و باز شد برای خرید خوب است . 2 سهم را توصیه داریم در واچ و یا حتی خرید خود قرار دهید اولی شبصیر است و با سهم به مجمع بروید و دومی ماروناست که فکر میکنیم شرایط خوبی را بتواند برای بازار رقم بزند هردو قابلیت های رشد میان مدتی را دارند و نوسان عجیبی نمیکنند .
17 آذر 1403


