خبر
فاراک و حفاری و اکیپ قدیمی …
تحلیل خبر
4 سعم را در اینگروه همیشه معرفی کردیم که فاذر البته یار کمکی بود و می رفت و می امد . فاراک حفاری رنیک کیسون همیشه مورد توجه بودند و فاذر هم به این جمع اضافه می شود در بین این 4 5 سهم در مورد 2 سهم نگاه ویژه تری داشته باشید اولی حفاری که برخی صندوق ها و کد ها فعال شدند و به نظر گزارش حسابرسی شده نیز خبرخوبی برای سهم است در صورت عرضه و منفی شدن و یا صفر تابلو حفاری با ددی نوسان بد نیست دیگر سهم هم فاراک است که به نظر باید در اصلاح سراغ سهم رفت بهترین قیمت ها محدوده 1400 1500 ریال است ولی بعید است برسد واز همین رو فاراک را زیرنظر جدی داشته باشید در صورت پر حجم شدن و عدم عرضه خرید بد نیست در این بین تپکو هم میتواند یاردیگر این گروه شود ولی ماهیت ان کمی متفاوت است ولی در کل این سهم ها رتبه های اول ریسک پذیری و نوسان در بازار هستند
17 آذر 1403


