خبر
در غذایی ها دوباره …
تحلیل خبر
در بین غذایی ها باید با دیتای قدیمی ماه قبل پیش برویم ولی برخی شرکت ها بیشتر مورد توجه هستند . غزر با دید نوسان با این دید که محصولات ازادمی شود بد نیست ولی نوسانی است و پر ریسک در سوی دیگر با دید کمی صبر غشهداب و تبرک هم بد نیستند و باز غشهداب قابلیت های بنیادی قوی تری را دارد و تبرک کمی خاص تر است . در این گروه غمهرا را هم خوب می بینیم واقعا گزارش های خوبی داشتند مهر را بد اغاز نکرده و مثل قبل بودو 3700 میلیارد ریال فروش زد ابان هم 3824 میلیارد ریال بود
شهریور خوبی زد و 3897 میلیارد ریال فروش زد . مرداد 3463 میلیارد ریال فروش زد .
6 ماهه 18756 میلیارد ریال و 8 ماهه 26263 فروش ثبت کرده است که مدت مشابه قبل 19594 میلیارد ریال بود و 3 ماهه 9131 میلیارد ریال فروش ثبت کرد به نظر با 1300 1400 ریال سود سال بعد و 1200 ریال کف امسال قیمت های بدی را ندارد
غپینو غصینو هم گزینه های خوبی هستند و شاید شرایط غصینو با تلفیقی خوب جالب تر باشد
در نهایت اهل ریسک هستید کمی غویتا را زیرنظر داشته باشید بلوک های خوبی جابجا شده است هر چند غسالم در قیمت های منفی گزینه خاص تری است
17 آذر 1403


